×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمایه گذاری بزرگ بانک مسکن در ساخت شهرک ساحلی بندرعباس/ قدردانی وزیر راه و شهرسازی از بانک مسکن

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی دریا پایه توسط رهبر معظم انقلاب، کارهای اجرایی برای ساخت شهرهای ساحلی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر مهرداد بذرپاش افزود: امروز عملیات اجرایی ساخت شهرهای ساحلی خلیج‌فارس و مکران در استان هرمزگان آغاز می‌شود و این اولین شهرهای ساحلی است که در کشور احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکای راهبردی خوبی برای احداث این شهرها انتخاب شده‌اند عنوان کرد: بانک مسکن یکی از شرکای ما برای احداث این شهرهاست و تاکنون این بانک کارهای مهمی در ساخت مسکن و طرح نهضت ملی مسکن در کشور انجام داده است.

وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از بانک مسکن برای مشارکت در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: ساخت این شهر با سرعت انجام می‌شود تا بتوان جمعیت مورد نظر را در آن ساکن کرد.

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن نیز بیان کرد: در اولین روز از دهه مبارک فجر شاهد کلنگ‌زنی یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکن کشور در استان هرمزگان هستیم.

وی اظهارداشت: بانک مسکن در حال حاضر از تامین مالی برای ساخت مسکن تا عرصه شهرسازی و تمدن‌سازی حضور بسیار پررنگی دارد. این بانک اکنون به بلوغی فراتر از ساخت و ساز در کشور رسیده و با حضور جدی خود در این عرصه به توسعه کلان کشور رونق می‌بخشد.

دکتر حسینی ضمن تبریک به مردم هرمزگان برای آغاز این پروژه گفت: امیدواریم شاهد رشد ساخت مسکن در سراسر کشور با حضور بانک مسکن و بهره گیری از ظرفیت بالای این بانک باشیم.

در این آئین، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای ساخت این شهر ساحلی در حضور وزیر راه و شهرسازی، به امضای دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا جواهری تفتی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران رسید.

عملیات احداث شهر ساحلی خلیج‌فارس با تامین مالی بانک مسکن و مشارکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به اجرا درخواهد آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.