×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: بازیکنان به درک متقابل رسیده اند

به گزارش ایسنا، سیروس پور موسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات یک ماه تعطیل بوده و اردوی خوبی را در تهران داشته ایم، از لحاظ روحی و تاکتیکی وضعیت خوبی پیدا کرده ایم. همچنین مصدومان ما این فرصت را پیدا کردند که به تیم برسند. در اردو توانستیم در مورد هفت بازی باقی مانده مخصوصا بازی فردا مقابل سایپا صحبت کنیم و به درک متقابل برسیم. بازیکنان شرایط حساس تیم را به خوبی احساس می کنند و با انرژی و تمرکز بالا تمرین کرده اند. امیدواریم با توجه به تمرینات خوبی که داشته ایم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: انرژی و روحیه بازیکنان در اردو به مراتب بیشتر از شروع فصل بود و فکر می کنم بازیکنان به این باور رسیده اند که این هفت بازی را باید با تمام وجود بازی کنند تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. خداراشکر بازیکنان به این درک متقابل رسیده اند که ما راهی جز بردن نداریم. با برطرف شدن مصدومیت ها این امیدواری را داریم که فردا بتوانیم پیروزی خوبی به دست بیاوریم. 

او درباره اینکه آیا شرایط متفاوت آب و هوایی تهران و آبادان مشکل ایجاد می کند گفت: ما طوری تمرین و برنامه ریزی کرده بودیم که ۹ روز در آبادان بودیم و ان‌شاءالله مشکل خاصی به وجود نمی آید. 

پورموسوی درباره اینکه آیا شرایط سایپا و نفت روی این بازی تاثیر می گذارد گفت: ما مثل همه بازی ها بازی رو به جلو خواهیم داشت و به قول فوتبالی ها روی زمین بازی خواهیم کرد. امیدوارم ضمن بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را هم کسب کنیم. ما فیلم بازی های سایپا را آنالیز کرده ایم و امیدواریم فردا بتوانیم از نقاط ضعف آن ها اشتفاده کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره مصدومان این تیم مقابل سایپا گفت: ما “حسین بغلانی” را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداریم همچنین “اهل شاخه”، “زهیوی” و “زبیدی” را به دلیل پارگی رباط تا آخر فصل در اختیار نداریم. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.