×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمربی مس‌رفسنجان: روند گل نخوردن را ادامه می‌دهیم

به گزارش ایرنا، «محمد ربیعی» پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنان مس رفسنجان که امروز در زمین دویدند و جنگیدند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: از دقیقه ۶۰ به بعد مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و حتی می‌توانستیم به گل هم برسیم اما در زدن ضربات آخر کم‌دقت عمل کردیم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در بازی گذشته و با توجه به اینکه بازی سپاهان و تراکتور لغو شد، بازی ما یک روز دیرتر برگزار شد و سایپا استراحت بیشتری انجام داد و این اتفاق در بازی با نفت مسجد سلیمان تکرار خواهد شد و حریف مس رفسنجان فرصت بیشتری برای تجدید قوا خواهد داشت و این در حالی است که ما زمان کمی برای ریکاوری داریم.

ربیعی تصریح کرد: یک ایراد برای مس رفسنجان وجود دارد و آن هم جابجایی مدام از چمن مصنوعی به چمن طبیعی است. افرادی که علم فیزیولوژی می‌ادانند، به خوبی متوجه می‌شوند این موضوع ایرادات خاص خودش را دارد.

سرمربی‌ مس رفسنجان در پایان گفت: داور بازی امروز قضاوت خوبی داشت و بسیار مسلط سوت زد و به طور حتم هر دو تیم از قضاوت وی رضایت دارند.

امروز (دوشنبه) از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم‌های سایپا و مس رفسنجان در ورزشگاه دستگردی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این جدال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.