×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
سفر عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران به استان بوشهر

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، حسن مونسان در جلسه بررسی عملکرد استان که با حضور ، فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور ، بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی، داریوش زراعت گر رئیس اداره امور شعب و دیگر مسئولان و روسای شعب استان که بصورت وبینار برگزار شد ، بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان بانک تاکید کرد.
حسن مونسان عضو هیات عامل بانک ضمن تاکید بر توجه به نیاز مشتریان ، جذب منابع ارزان‌قیمت، توسعه درآمدهای مشاع و غیر مشاع، افزایش صدور ضمانت‌نامه و تسهیلات خرید دین را از جمله اولویت‌های اجرایی برنامه‌های عملکردی بانک برشمرد و کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصاد دانست.
وی در ادامه سخنان خود گام اول موفقیت در عرصه‌های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه ، اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار دانست و گفت: آگاهی ، دانش، برنامه‌ریزی و در نهایت کنترل انجام امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.
مونسان از همکاران خواست عملکرد خود را معطوف به ارائه همه خدمات بانکی به مشتریان کنند و صرفاً به پرداخت تسهیلات به‌عنوان تنها خدمت بانکی به مشتریان بسنده نکنند و در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی بسیار هوشمندانه عمل نمایند.
زراعت گر رئیس اداره امور شعب به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور در شاخص های منابع ، مصارف و مطالبات بانک پرداخت و گفت: در ۱۸ شاخص عملکرد صد در صد تحقق و در ۲۲ شاخص حدود ۷۵ درصد محقق شده که با تلاش و پشتکار به هدف نهایی دست خواهیم یافت.
عضو هیات عامل بانک ملی ایران در ادامه این سفر با مدیران شرکت های نفتی و گازی در منطقه عسلویه با حضور در شرکت نفت و گاز پارس با مدیران این شرکت دیدار و در خصوص همکاری های فی مابین گفت و گو کرد.
مونسان ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در جهت حمایت از تولید و کمک به رونق اقتصادی در کشور اظهار داشت: بانک ملی ایران و شرکت ملی نفت و گاز به خواست مردم شکل گرفته است و با توجه به ماهیت ملی خود در این مورد اهداف مشترکی بین این دو سازمان مردم نهاد وجود دارد و همواره به پشتوانه مردم در راستا ارایه بیشترین خدمات به جامعه و مردم گام بر می دارند .
وی افزود: باتوجه به این اشتراکات تعامل بیش از پیش این دو سازمان ضروری است و بانک ملی ایران نیز آماده ارایه هرگونه خدمات به شرکت نفت و گاز می باشد .
در ادامه این جلسه مهندس مجیدی مدیر امور مالی شرکت نفت و گاز پارس به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت پرداخت و گفت: میدان گازی پارس جنوبی بزرگترین منبع گازی جهان است که بر روی خط مرزی مشترک ایران و قطر در خلیج فارس قرار دارد و یکی از اصلی ترین منابع انرژی کشور به شمار می رود مساحت این میدان ۹۷۰۰ کیلومتر مربع است که سهم متعلق به ایران ۳۷۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. ذخیره گاز این بخش از میدان ۱۴ تریلیون متر مکعب گاز به همراه ۱۸ میلیارد بشکه میعانات گازی است که حدود ۷/۵ درصد ، از کل گاز دنیا و نزدیک به نیمی از ذخایر گاز کشور را شامل می شود.
وی در پایان سخنان خود افزود: میدان مشترک گازی پارس جنوبی، از نظر ارزش اقتصادی دارای جایگاه بی نظیر و منحصر به فردی در اقتصاد ملی کشور است و توسعه این میدان با هدف تامین گاز مورد نیاز کشور در بخش های تزریق به میادین نفتی ، عرضه به واحدهای صنعتی و نیروگاه‌ها، گازرسانی به واحدهای خانگی ، تجاری ، تامین خوراک مجتمع‌های پتروشیمی و صادرات گاز، میعانات گازی ، گازمایع و گوگرد در برنامه های وزارت نفت قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.