×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سهم سرانه مصرف نان صنعتی در کشور پایین است/ شرکت‌های بزرگ را برای ورود به بورس ترغیب می‌کنیم

تجارت گردان | سهم سرانه مصرف نان صنعتی در کشور پایین است/ شرکت‌های بزرگ را برای ورود به بورس ترغیب می‌کنیم

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، زرندی به همراه مدیران معاونت طرح و برنامه در بازدید از واحد تولیدی نان صنعتی سحر گفت: تعداد واحدهای صنعتی با تولید انبوه و سایر واحدهای کوچک دارای پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت حدود ۴۹۲ واحد با ظرفیت اسمی حدود ۱۴۴۹ هزار تن در سال می باشد.

وی گفت: از این تعداد ۵ واحد بزرگ و با تولید متنوع و انبوه در کشور فعالیت می کند و وزارت صنعت،معدن و تجارت ازگسترش تولید نان صنعتی حمایت می کند.

معاون طرح و برنامه افزود: شیوع بحران کرونا مشکلات زیادی برای اقتصاد و تولید ایجاد کرده است اما برای برخی از صنایع من جمله نان صنعتی به یک فرصت تبدیل شده و مردم به استفاده بیشتر از این نوع نان روی آورده اند.

زرندی تاکید کرد: این نان‌ها به‌دلیل کیفیت بالای پخت، تنوع گسترده محصول، ماندگاری مناسب و از همه مهم‌تر انجام مرحله کامل تخمیرخمیر از جایگاه غذایی مناسبی برخوردارند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت همچنین گفت: شرکت های بزرگ و توانمند را ترغیب به حضور در بورس می کنیم و به دنبال رفع موانع و مشکلات ورود واحدهای تولیدی به بورس هستیم.

وی تصریح کرد: باپیگیری های صورت گرفته و حمایت وزارت اقتصا، با مصوبه جدید سران قوا یکی از موانع ورود شرکتهای تولیدی به بورس که مرتبط به سیاستهای مالیاتی می شد مرتفع گشت.

زرندی افزود: امسال، بطوری جدی موضوع استفاده از ابزارهای جدید تامین مالی و استفاده از نقدینگی موجود در جهت تولید را دنبال می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.