×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
شاگردان پورموسوی برنده تقابل نفتی‌ها

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال در تقابل تیم‌های نفتی لیگ برتر از ساعت ۱۵، تیم فوتبال نفت آبادان در ورزشگاه تختی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان سیروس پورموسوی خاتمه یافت.

در این دیدار که به قضاوت عباس راکی برگزار شد، تیم میزبان مسابقه را هجومی آغاز کرد و در اواسط نیمه نخست به گل رسید.

تجارت گردان | شاگردان پورموسوی برنده تقابل نفتی‌ها

در دقیقه ۱۶ صنعتی‌ها صاحب موقعیت شدند که رضا خالقی‌فر در موقعیت دروازه خالی دروازه تیم میهمان را باز کرد تا تیمش پیش باشد. این بازیکن اما چند دقیقه بعد به خاطر مصدومیت تعویض شد و جایش را به طالب ریکانی داد. نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما نفت مسجد سلیمان با انگیزه بیشتری پای در زمین مسابقه گذاشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما تلاش این تیم ثمری نداشت. از طرفی در دقیقه ۸۷ «مهدی زبیدی» بازیکن صنعت نفت روی یک ضد حمله در پی اشتباه مدافعان میهمان با پای چپ گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا این مسابقه در نهایت با برتری صنعت نفت خاتمه بیابد.

با این نتیجه نفت آبادان ۱۸ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رسید. نفت مسجد سلیمان هم با ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

ترکیب نفت آبادان

حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، محمد خلیلی(۴۶ فاخر تهامی)، مهدی حنفی، حسن زواری( ۸۳ حکیم نصاری)، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی، احمد شریعت‌زاده( ۶۸ علی آل کثیر)   و رضا خالقی‌فر(۲۲ طالب ریکانی).

ترکیب نفت مسجدسلیمان

رهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، ساسان حسینی، مصطفی ناییج پور (۴۶ محمد بلبلی)، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار ( ۷۸مهدی نیایش پور)، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.