×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شبکه فروش نقش اساسی را درفروش شرکت‌های بیمه‌ای دارند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران، با بیان اینکه شبکه فروش بیمه یا شبکه توزیع محصولات در هر کشوری نقش اساسی را در فروش هر سازمانی بالاخص شرکت‌های بیمه‌ای دارند، اظهار کرد: توسعه و افزایش کمی و کیفی این شبکه برای شرکت بیمه تعاون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در این راستا نیز هزینه‌های فراوانی انجام داده و خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمه تعاون بیش از یکهزار نماینده فعال در سراسر کشور دارد گفت: شرکت بیمه تعاون دارای سایت یا فروشگاه محصولات آنلاین بوده که این سایت در حال حاضر به صورت پایلوت روی تعدادی از محصولات، فعالیت خود را آغاز کرده و به زودی در حال افزایش است.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران تأکید کرد: در آینده‌ای نزدیک، تمام محصولات شرکت بیمه تعاون روی این وبسایت قابل ارائه خواهد بود و مسلماً نمایندگان بیمه تعاون بازوی اصلی فروش این وبسایت خواهند بود.

قندور اضافه کرد: شرکت بیمه تعاون تنها شرکت بیمه‌ای تعاونی در کشور است که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و در این مدت با برنامه‌ریزی‌هایی که مدیرعامل تعاون داشته، این شرکت موفق به جذب حداکثری شبکه فروش شده که این روند با همین قدرت ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: جمله معروف بیمه فروختنی است نه خریدنی موید آن است که شبکه فروش نقش بسیار بااهمیت و تأثیرگذاری در صنعت بیمه داشته و از این روی، شبکه فروش بیمه تعاون از حمایت کامل این شرکت برخوردار هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.