×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از محصول جدید شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب در  تجهیزات پزشکی

به گزارش تجارت گردان ،مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب، در نشست خبری که با حضور نمایندگان این شرکت برگزار شد از «اکسیژن ساز پرانا» رونمایی کرد.

تاریخچه شرکت نفس یار طب

علی ابراهیمی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب، در ابتدا به تاریخچه شرکت پرداخت و گفت: شرکت نفس‌یار طب از سال ۱۳۹۳ با هدف توسعه و تولید تجهیزات پزشکی هوشمند در ایران آغاز به کار کرد. این شرکت به عنوان مجری طرح کلان ملی در زمینه‌ی طراحی و ساخت دستگاه‌های اکسیژن ساز فعالیت‌های خود را آغاز نمود. دستگاه‌های اکسیژن ساز، به دلیل ارزش بالا و تحریم‌های اقتصادی کشور، به یک محصول حیاتی تبدیل شده بودند و شرکت نفس‌یار طب تصمیم به تامین این نیاز اساسی کشور از طریق تولید داخلی گرفت.

وی در ادامه گفت: بعد از دو سال کار تحقیقاتی، شرکت نفس یار موفق به تولید و عرضه اولین دستگاه‌های اکسیژن ساز در ایران شد. این دستگاه‌ها تاکنون مورد استفاده در مراکز درمانی و منازل بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند.

تولیدات و تنوع محصولات

ابراهیمی با بیان اینکه نخستین تولید کننده اکسیژن ساز در ایران به شمار می‌رود گفت: شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب، در حال حاضر بیش از ۹ محصول دانش‌بنیان در زمینه تجهیزات پزشکی هوشمند تولید کرده است. این محصولات شامل تنوعی از دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی، دستگاه‌های اکسیژن ساز آمبولانسی، اکسیژن سازان میان‌رده، اکسیژن سازان بیمارستانی، و سیستم‌های آنالیزور اکسیژن که سنسورهای اکسیژن هوشمند را شامل می‌شوند، می‌باشند. تکنولوژی پایه این محصولات در دنیا تنها توسط چند شرکت صاحب‌نظر است و شرکت نفس یار طب توانسته است به این تکنولوژی دست یابد.

توانایی‌های تولیدی و تحقیق و توسعه

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نفس‌یار طب در بیان اینکه تمامی قطعات و مواد اولیه دستگاه ها در داخل تولید و ساخته می شود افزود: شرکت نفس یار طب برای تولید محصولات خود دارای یک کارخانه با زیرساخت بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع می‌باشد که در آن قطعات مکانیکی، فلزی و قالب‌سازی تولید می‌شوند. همچنین، شرکت دارای مجموعه‌ای در تهران با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع است که تجهیزات خانگی را تولید می‌نماید و زیرساخت بالغ بر شش هزار متر مربع تجهیزات بیمارستانی و صنعتی را تولید می‌کند.

چشم‌انداز و توسعه آینده

وی همچنین به توسعه محصولات خانگی اشاره کرد و گفت: شرکت نفس یار طب ، تصمیم به توسعه بیشتر در زمینه تجهیزات پزشکی هوشمند داشته و به دنبال تبدیل شدن به برترین شرکت در خاورمیانه در زمینه تامین تجهیزات پزشکی هوشمند درمان در منزل است. از اکسیژن ساز خانگی به عنوان محصول ابتدایی آغاز کرده‌اند و توانست نسل دوم محصولات خانگی را تولید نمایند. علاوه بر این، در حال دریافت مجوزهای ساکشن خانگی برای تولید تجهیزات پزشکی هوشمند در منزل هستند و سبد محصولات خود را به بیش از ۳۰ نوع محصول خانگی توسعه می‌دهند.

مشارکت در دوران کرونا

ابراهیمی در ادامه گفت: در دوران شیوع کرونا، شرکت نفس یار توانسته است سهم مهمی در تامین تجهیزات پزشکی به هموطنان خود داشته باشد. با تولید و عرضه بیش از ۳۰ هزار دستگاه اکسیژن ساز، توانستیم ۲۵۰ میلیون‌ نفس را به هموطنان هدیه دهیم.همچنین شرکت نفس یار طب ، در دوران کرونا توانست، بنیاد شهید از تامین دستگاه های خارجی بی نیاز کند .

در واقع در دوران کرونا دستگاههای خارجی که وارد کشور میشدند بدلیل تحریم کیفیت خوبی نداشتند و زمانی که زیرساخت ها برای شرکت نفس یار طب فراهم شد ما توانستیم این محصول را در ایران تولید کنیم .

نفس یار طب برای محصولات خود از جمله دستگاه‌های اکسیژن ساز ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد و هر زمان نیاز به پشتیبانی یا خدمات پس از فروش داشتید می‌توانید با نمایندگی‌های اکسیژن ساز خانگی نفس یار یا خود شرکت به صورت مستقیم تماس بگیرید. شایان ذکر است که اکسیژن ساز نفس یار با ۲ سال گارانتی محصول ارائه می‌شوند.

شرکت نفس یارطب در تمامی استان‌های کشور نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش دارد و تلاش دارد تا با توسعه شبکه نمایندگان و ارتقاء کیفیت خدمات، به بهترین شکل ممکن به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش ، شرکت نفس یارطب با تاریخچه‌ای پر از توسعه، تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت فعال در دوران بحران، به یکی از پیشوازان تولید تجهیزات پزشکی هوشمند در ایران تبدیل شده است. این شرکت با تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم تحقیق و توسعه متخصص، به توسعه دائمی خود ادامه می‌دهد و در آینده افق‌های گسترش بیشتری را در تولید تجهیزات پزشکی هوشمند در ایران می‌پیماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.