×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موفق به دریافت تقدیر نامه۴ستاره گردید

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال وبختیاری ؛ حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک به مجموعه ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری جهت کسب این افتخار گفت: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با دریافت و جاری سازی دقیق الزامات جدیدترین استانداردهای بین‌المللی مدیریت کیفیت و نیز بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی موجود در دنیا همواره در تلاش است به سازمانی پیشرو و سرآمد مبدل گردد.

حمید شجاعی افزود :شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور و منطقه همواره کوشیده است که یاریگر صنعت خودروسازی کشور باشد و با خودکفایی صنایع خودروسازی کشور در زمینه واردات این نوع محصولات نقشی کلیدی و محوری در استقلال این صنعت استراتژیک و مهم ایفا نموده است. شجاعی کسب این موفقیت را گامی مهم در راستای حرکت شرکت ورق خودرو درمسیر تعالی سازمانی و نظام مند نمودن فعالیت های حرفه ای شرکت عنوان کرد.

در ادامه مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز ضمن تبریک وقدردانی از حمایت های بی دریغ مدیرعامل و تلاش و همت کارکنان شرکت تصریح کرد :عزم شرکت ورق خودرو برای حرکت بر محور تعالی وکسب مدارج پی درپی تعالی بسیار جدی است. بهمن مهراد بیان کرد : هم اکنون درحال اجرای برنامه زمانبندی شده و مدون برای دستیابی به اهداف متعالی و بلند مدت هستیم.

گفتنی است بیست و یکمین همایش ملّی تعالی سازمانی با مدیریت سازمان مدیریت صنعتی به‌منظور جاری نمودن تعالی سازمانی و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در کشور پایه‌گذاری و هر سال در هفته اول اسفندماه با حضور مسئولان کشوری و سازمان های سرآمد و در۳ سطح تندیس ، تقدیرنامه و گواهی نامه برگزار می گرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.