×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شریفات:‌ هدف‌های بزرگی داریم

به گزارش ایسنا، اسماعیل شریفات، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شرایط آماده‌سازی این تیم برای فصل جدید گفت: در فصل بدنسازی هستیم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم. در نوبت صبح طوری به بازیکنان فشار می‌آید که بازیکنان بلافاصله در اتاق خود استراحت می‌کنند. در حال آماده‌سازی برای فصل جدید هستیم.

او درباره افزایش توقعات از آلومینیوم در سومین فصل حضور این تیم در لیگ برتر گفت: مسلما هر کسی سال به سال پیشرفت می‌کند. باشگاه آلومینیوم هم با نتایجی که سال گذشته گرفت، پیشرفت داشت و انتظارات از ما بالاتر رفته و همه این مساله را درک می‌کنیم. شاکله اصلی تیم ما حفظ شده‌ و می‌دانیم که سال سختی در پیش رو است. خودمان را برای فصل جدید آماده کرده‌ایم. ما هدف‌های بزرگی داریم.

هافبک آلومینیوم اراک درباره محل اردوی این تیم در منطقه احمدآباد مستوفی در غرب استان تهران گفت: غذا که خوب بود. شرایط خوابمان هم خوب است. زمین مقداری سفت است. دو، سه بازیکن هم آسیب دیده‌اند. در فصل بدنسازی غذا و خواب مهم است که الان شرایط خوبی داریم.

شریفات درباره تمدید قرارداد با آلومینیوم اراک برای سومین سال گفت: آلومینیوم بعد از فولاد باعث پیشرفت من شد. الان سال سوم حضورم در این تیم است. معمولا در هر تیمی بودم، نیم فصل بازی کردم. تغییر برای من در این چند سال خوب نبود. با اینکه پیشنهاد داشتم، بعد از صحبت با رحمتی و باشگاه دوست داشتم در این تیم بمانم. هواداران اراکی هم به من لطف داشتند و من را حمایت کردند و می‌خواستم در این تیم بمانم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.