×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شعب اخذ رای تهران به صورت آنلاین رصد می‌‎شوند

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایلنا، اسدالله تقی‌زاده، مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در روز جمعه گفت: طبق قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وزارت کشور متولی اجرای این انتخابات است.

وی ادامه داد: ماده ۲۸ تکلیفی  قرار داده است که به جهت حسن اجرای انتخابات و اجرای صحیح فرآیندهای صحیح برگزاری انتخابات وزارت کشور بازرسانی را برای این امر مهم اعزام و به آن‌ها ماموریت دهد.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در استان تهران هیات بازرسی استان ۷۸۰۰ بازرس و سربازرس را آموزش داده است تا بتوانند در روز برگزاری انتخابات گزارشات میدانی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهند.

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی لازم به تخلفات و گزارشات انتخاباتی، یک شماره تماس برای گزارشات مردمی نیز اعلام شده است و مردم می‌توانند با شماره ۴۵۵۰۰ تماس گرفته و گزارشات خود را در خصوص تخلفات انتخاباتی در روز انتخابات ارائه دهند.

تقی‌زاده تصریح کرد: قطعا بازرسان ویژه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده تا به این گزارشات نیز رسیدگی کنند. در روز انتخابات بازرسانی در شعب حضور داشته و به صورت آنلاین و الکترونیکی می‌توانند گزارشات خود را در اختیار وزارت کشور و بازرسی استان قرار دهند.همچنین شعب اخذ رای تهران به صورت آنلاین رصد می‌‎شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.