×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهدای مدافع حرم به ایران اسلامی عزت هدیه دادند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ،‌ سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه دیدارهای مستمر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز سه‌شنبه با خانواده‌های شهدای مدافع حرم «محمدجواد رستمی»، «رضا حسینی» و «محمد عبدالهی فریز هندی» به صورت جداگانه در منازل آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

 اوحدی در دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به اندازه‌ای بصیرت داشتند که جبهه دشمن را هزاران کیلومتر دورتر به خوبی تشخیص دادند و توطئه بسیار پیچیده ضربه به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را خنثی کردند و این ایثارگری شایسته پاداش الهی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهوری به خانواده شهدای مدافع حرم تصریح کرد: خانواده شهدای مدافع حرم، مدافعان اسلام، انقلاب و میهن اسلامی را پرورش دادند؛ شهدایی که به اسلام و ایران عزت هدیه دادند و خداوند آنها را عاقبت بخیر کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به ایثارگران را توفیق الهی خواند و افزود:‌ امروز روایت ایثار و رشادت این شهدا توسط خانواده این عزیزان ضرورت دارد چراکه نسل امروز در خطر جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارد.

اوحدی در این دیدارها با تبریک فرا رسیدن سال نو، برای خانواده شهدای مدافع حرم از درگاه الهی سلامتی و بهروزی مسالت کرد. 

در این دیدارها محمد غفوری سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت و خانواده معظم شهدای مدافع حرم به بیان خاطراتی از زندگی شهدا و نحوه شهادت آنها پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.