×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهرخودرو حال بردن ندارد/ شاگردان سیدعباسی رکورد بد شاهین را می‌شکنند؟

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو در هفته سیزدهم فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب سپاهان شد تا همچنان بدون برد و با تنها ۳ امتیاز از ۱۳ بازی در قعر جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فاصله‌ای ۸ امتیازی با رقبای خود برای سقوط به دسته اول فوتبال ایران داشته باشد.

مشهدی‌ها تا به اینجای فصل سه مربی یعنی رضا مهاجری، اکبر میثاقیان و داود سیدعباسی را روی نیمکت خود دیده‌اند ولی حضور هیچ‌کدام از آن‌ها برای گرفتن حتی یک پیروزی در این فصل هم کافی نبود. روند شهرخودرو و عملکرد فنی این تیم و همچنین تعداد مصدومان زیاد این تیم نشان می‌دهد که شاگردان سیدعباسی توانایی دارند تا از رکورد بد ماشین‌سازی در لیگ بیستم و مس کرمان در سیزدهم عبور کنند!

فصل قبل، ماشین‌سازان اوضاع خوبی نداشتند و با قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی، خود را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط معرفی کردند. نتایج ماشین‌سازی به قدری بد بود که این تیم در آخرین بازی نیم‌فصل اول یعنی در هفته پانزدهم توانست به نخستین پیروزی خود در لیگ برسد اما سرانجام این تیم، سقوط بود و به همراه سایپا راهی لیگ دسته اول شد. ماشین‌سازان در حال حاضر در لیگ دسته اول هم اوضاع خوبی ندارند و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته دوم هستند.

مس کرمان لیگ سیزدهم هم شرایطی تقریبا مشابه ماشین‌سازی داشت. مسی‌ها در لیگ سیزدهم نخستین برد خود را در هفته شانزدهم کسب کردند که تنها پیروزی آن‌ها تلقی می‌شد و سرانجام هم به عنوان تیم شانزدهم لیگ به دسته اول سقوط کردند و از ۸ سال پیش تا الآن موفق به بازگشت به لیگ برتر نشده‌اند.

بدترین رکورد یک تیم در این مورد اما مربوط به شاهین بوشهر در لیگ نوزدهم است؛ تیمی که در آن فصل همراه با پارس جنوبی جم به لیگ دسته اول سقوط کرد، اولین پیروزی خود را بعد از ۱۹ هفته به دست آورد و رکوردی منحصر به فرد را به نام خود به ثبت رساند.

حالا شهرخودرو در سه هفته آینده سه دیدار سخت را به ترتیب برابر پرسپولیس، فولاد و آلومینیوم اراک دارد که اگر در این سه دیدار نتواند پیروز شود به رکورد مس کرمان خواهد رسید. شاگردان سیدعباسی در خانه برابر پرسپولیس بازی خواهند کرد که در پنج دیدار قبلی خود پیروز شده است و در رده دوم جدول قرار دارد. بعد از این دیدار، این تیم مشهدی به ترتیب در اهواز و اراک باید به مصاف فولاد و آلومینوم برود. فولادی‌ها در ۶ بازی آخر خانگی خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و پیروزی برابر این تیم در اهواز کاری دشوار به نظر می رسد. شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم نیز در ۷ بازی خانگی این فصل خود شکست ناپذیر بوده‌اند و ۴ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده‌اند.

دعوای مسئولان استان خراسان و مدیریت باشگاه شهرخودرو به قدر کافی به ضرر تنها نماینده مشهد در لیگ برتر بوده و حالا به قول سرمربی این تیم، “ماندن در لیگ برتر، دست خداست. “

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.