×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهرداری میانه مشتری بانک توسعه تعاون شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، مسعود کردستانی در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه از تمایل این بانک به منظور حمایت از توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و نوسازی ماشین آلات شهرداری میانه خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد توسعه ای بانک توسعه تعاون آماده هستیم تا در صورت انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک توسعه تعاون و شهرداری میانه بسترهای همکاری را بررسی و عملیاتی کنیم.
کردستانی میانه را یکی از شهرهای تاثیرگذار و استراتژیک استان خواند و افزود: این شهر به دلیل قابلیت های فراوان سهم بسزایی در توسعه منطقه ایفا می کند و ما نیز در بانک توسعه تعاون آماده مشارکت در این نقش آفرینی هستیم.
عادل مرتضایی شهردار میانه هم که از اردیبهشت ماه امسال سکانداری شهرداری میانه را عهده دار شده است ضمن تقدیراز حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون در میانه؛ تصریح کرد: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر میانه انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک توسعه تعاون نهایی شده و امیدواریم به زودی عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون یکی از بانک های پویا و خلاق شبکه بانکی کشور است، اذعان داشت: بسیار خرسند خواهیم شد تا با بررسی بسترهای همکاری دو جانبه این بانک در توسعه شهر و همچنین رفع نیازهای شهرداری در نوسازی ناوگان خدمات شهری و تاکسیرانی شهر کمک حال شهرداری باشد.
این گزارش حاکی است، در پایان جلسه مقرر شد شهرداری میانه با افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون زمینه های همکاری های دو جانبه را افزایش دهد.

توسعه فولاد میانه
این گزارش می افزاید، در ادامه سفر به میانه مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با حضور در محل صنایع فولاد میانه با مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
کردستانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این حجم سرمایه گذاری در شهرستان میانه صنایع فولاد میانه را تولید کننده مواد اولیه ده ها کارخانه تولید فولاد در کشور خواند و افزود: از این حیث می توان گفت صنایع فولاد میانه یک محصول استراتژیک تولید و روانه بازار می کنند.
وی اضافه کرد: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا در راستای اهداف توسعه ای این واحد صنعتی در کنار تولید و صنعت شهرستان باشد.
در ادامه بهروز رادفر مدیرعامل فولاد میانه نیز ضمن تقدیر از حضور مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در محل صنایع فولاد میانه همکاری بانک ها با صنایع را بستر ساز توسعه روز افزود واحدهای صنعتی خواند.
وی ادامه داد: مجتمع فولاد میانه شامل دو بخش احیا و ذوب بوده و یکی از واحدهای صنعتی زیرساختی شمالغرب کشور است. احیا مستقیم در این کارخانه به روش PERED صورت می گیرد و تا به امروز توانسته عنوان پربازده ترین و بهترین طرح پرد را به خود تخصیص دهد.
رادفر تصریح کرد: از مزایای مجتمع فولاد میانه می توان همجواری با ناوگان و خطوط ریلی، قرارگرفتن در کنار رودخانه و همجواری با سد آبی، همجواری با اتوبان و جاده ترانزیتی، همجواری با خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه نام برد.
وی ادامه داد: مجتمع فولاد میانه تنها واحد احیا مستقیم و تولید کننده آهن اسفنجی در شمال و شمال غرب کشور است که بازار و ظرفیت توسعه کم نظیری دارد. نزدیکی به مرزهای صادراتی قفقاز، ترکیه و عراق و همچنین وجود کارخانه های فولادی متعدد بخش خصوصی در شمال غرب کشور انتظارات از رشد و توسعه این کارخانه زیرساختی را بیشتر کرده است.
در ادامه بازدیدی از محل کارخانه صنایع فولاد میانه و روند تولید محصولات این کارخانه انجام شد.
این گزارش می افزاید، کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون در پایان سفر به میانه در شعبه میانه این بانک حاضر شد و با همکاران به بررسی عملکر شعبه پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.