×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شکوری: آرامش نیاز اصلی پرسپولیس است/ با مشکلات آشنا هستیم

به گزارش ایرنا؛ «ابراهیم شکوری» امروز (شنبه) پس از برگزاری مراسم معارفه خود، اظهار داشت: خوشحالم در جمع خانواده بزرگ پرسپولیس هستم و امیدوارم با همدلی، اتحاد و همبستگی موفقیت‌های بزرگی را برای باشگاه رقم بزنیم.
وی افزود: موفقیت با همسو بودن کادر فنی بازیکنان و هواداران با مدیران باشگاه رقم خواهد خورد. بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم که چهار دوره متوالی قهرمان لیگ شده‌اند و این مهم به‌سختی کسب شده است.
شکوری تصریح کرد: کمتر از ۵۰ روز تا فینال آسیا داریم و همه باید کمک کنند که در این مدت کوتاه آرامش را به تیم بازگردانیم. آرامش مهمترین مساله است، چراکه تیم ما از لحاظ فنی بهترین است و هر تیمی در آسیا آروز دارد که چنین کادر فنی و بازیکنانی را داشته باشد.
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در همین زمان کوتاهی که انتخاب شده‌ایم، مشکلات را رصد کرده‌ایم، البته در گذشته هم با توجه به فضای هوادارای که داشتم با مشکلات آشنا بودم. امیدوارم مشکلات را پشت سر بگذاریم و پشتوانه ۴۰ میلیونی هواداری قطعا به ما کمک خواهد کرد.
وی در مورد ناراحتی «رادوشوویچ» از دریافت نکردن مطالباتش، اظهار داشت: باید ابتدا قراردادها را بررسی کنیم و قطعا با هیچ بازیکن و مربی به مشکل نخواهیم خورد. مشکلات بازیکنان را به خوبی می‌دانیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. تنها باید درخواست و مطالبات او بررسی شود.
شکوری در خصوص چند دستگی به‌وجود آمده بین پیشکسوتان پرسپولیس، گفت: چند دستگی وجود ندارد چون پیشکسوتان باشگاه جزو خانواده پرسپولیس هستند. به نمایندگی از آنان تلاش می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. آنهایی که با تمام وجود برای تی مبازی کرده‌اند قطعا قلب آنها با پرسپولیس است و صحبت‌های آنها برای کمک به تیم خواهد بود. در زمان طلایی هستیم و همه باید کمک کنیم تا تیم در آرامش باشد.
وی در مورد تقویت تیم و شرایط محمد انصاری نیز، گفت:‌ تمامی مسائل فنی برعهده سرمربی است و ما تنها خواسته‌های یحیی گل‌محمدی را پیگیری می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.