×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صادقی: برای سایپا رویای آژاکس ایرانی را در سر دارم

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بهتر است ابتدا در مورد اهدافمان صحبت کنیم. رویاهای بزرگی در سر داریم و به سمت آنها حرکت می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: بازیکنانی که فصل گذشته به آنها فرصت دادیم امسال شرایط بهتری دارند. از طرفی نفرات خوبی را نیز به آنها اضافه کردیم. شعار ما ساختن به جای خریدن است و امیدوارم که بتوانیم این مهم را معنا کنیم و برای تیم‌های دیگر الگو باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به شرایط مس رفسنجان خاطرنشان کرد: مس رفسنجان تیم خوبی است که فوتبال خوبی ارارئه می‌دهد. می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا ۳ امتیاز را بگیریم و فقط به برد فکر می‌کنیم. مس فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و به خوبی خلق موقعیت می‌کند. جایگاه این تیم در لیگ ما را گول نمی‌زند و این موضوع را با بازیکنانم هم در میان گذاشتم. به خوبی می‌دانیم که اگر غافل باشیم شاید با مشکل مواجه شویم و حریف می‌تواند روز سختی را برای ما رقم بزند.

وی در خصوص اهداف باشگاه سایپا در لیگ برتر تصریح کرد: هدف ما این است که بازی به بازی پیشرفت کنیم و بهتر شویم. با حمایت مدیریت باشگاه امسال هم می‌توانیم جوان‌های خوبی را وارد لیگ کنیم. من ۲۱ سال با سایپا تمام رده‌های جدول را تجربه کردم. سایپا هیچگاه نباید هدف اولش قهرمانی باشد. سایپا باید تیم سازنده برای فوتبال ایران باشد. من برای سایپا رویای آژاکس ایرانی را دارم. تیمی که همه بازیکنانش در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. باید صبور باشیم و برنامه ریزی کنیم تا به هدفمان برسیم.

صادقی در مورد انتخاب داور جوان برای تقابل تیمش برابر مس رفسنجان اضافه کرد:  نسل داوری ما در حال جوان شدن است. همیشه از داوران حمایت کردم و امیدوارم او روز خوبی را سپری کند. اما این یک ایراد است که همیشه داوران جوان مقابل تیم‌های کم هوادار انتخاب می‌شوند. من مطمئنم داور روز خوبی را سپری خواهد کرد.

وی خصوص اینکه مدیریت سایپا مدعی شده بود که ۳ امتیاز بازی با سپاهان را باید به سایپا داده شود، اضافه کرد: این سوال را بهتر است مدیریت جواب دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.