×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طراحی و ساخت برج استثنایی واحد الفین پتروشیمی الماس ماهشهر به یک شرکت ایرانی سپرده شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی ایران‌پتروکم، تفاهم‌نامه سه‌جانبه طراحی، تأمین، ساخت و نصب LDE Towers واحد الفین طرح پتروشیمی الماس ماهشهر، در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم از طریق شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی به عنوان پیمانکار EPC به شرکت سازنده مصنوعات فلزی سنگین واگذار شد.

مهدی قارونی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر در این آیین با اشاره به ویژگی‌های خاص برج واحد الفین طرح پتروشیمی الماس ماهشهر گفت: خوشبختانه این برج با توانمندی شرکت ایرانی در کشور ساخته می‌شود.

جهانی، نماینده شرکت سازنده مصنوعات فلزی سنگین نیز در این آیین با قدردانی از اعتماد شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر اظهار داشت: این برج با چنین ویژگی‌هایی تاکنون در منطقه ساخته نشده است. این برج بیش از هزار تن وزن دارد و با روش ویژه‌ای ساخته می‌شود.

عبدالرضا مهربان، مدیرعامل شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی نیز در ادامه تصریح کرد: طراحی و حمل این برج به دلیل قطر بالای آن به محل آن استثنایی است و بر اساس بررسی‌های انجام شده ساخت آن در محل نصب در سایت باید انجام شود.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.