×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عزیزی‌خادم: هرچه اسکوچیچ خواست را فراهم کردیم/ برخی‌ها خودشان را به غفلت زدند

به گزارش ایسنا، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه اردوی تیم ملی در کیش اظهار کرد: چالش‌ها و میراث بدی برای ما به جا مانده و در یک آزمون سخت تاریخی قرار گرفته‌ایم. جا دارد از تمامی کسانی که این زمینه را برای تیم ملی فوتبال کشورمان فراهم کردند، تشکر کنم. در این آزمون تاریخی خیلی‌ها سربلند بودند و برخی‌ها هم خودشان را عامدانه به غفلت زدند و خیلی‌ها هم بی دریغ و خالصانه از تیم ملی حمایت کردند. جا دارد از حمایت‌های نوبخت، علی‌عسگری، فروغی و سلطانی‌فر تشکر کنم.

او ادامه داد: چیزی که برای ما مهم است، منافع ملی کشور و تلاش در راستای کار ملی است. جایی که هشتاد میلیون ایرانی با قلب‌شان کنار تیم ملی هستند و امیدواریم به لطف خدا تیم‌مان بتوانند نتیجه بگیرد و ملت را خوشحال کنند. ملتی که در شرایط سخت و تنگنای اقتصادی قرار دارد و فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه سیاسی نیست و فدراسیون هم عاشقانه در کنار مردم است. آنچه که امکانش بوده در حد بضاعت فراهم شده است. از آقای مومنی و آقای آهنگران، ریاست محترم منطقه اقتصادی کیش و دبیر عالی شورای منطقه آزاد تشکر می‌کنم و امیدوارم همه‌مان ۲۵ خرداد خوشحال و سربلند باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال با تمام امکاناتش در کنار تیم ملی است و در این آزمون بزرگ ملت بزرگ ایران برخی تنگ نظری و سختی‌ها را که بر فدراسیون فوتبال گذشت، به قضاوت خواهند برد اما این قضاوت سخت، ملالت آور و تلخ خواهد بود. دست آن‌هایی هم که حامیان راستین تیم ملی و منافع ملی ایران بودند را می‌بوسیم و امیدواریم در این زمان باقی مانده همه در کنار هم به تیم ملی کمک کنیم تا ایران سربلند باشد و مردم شاد شوند.

او درباره نداشتن بازی دوستانه تیم ملی گفت: آنچه که سرمربی محترم فدراسیون فوتبال خواسته بود، برگزاری اردو بود نه بازی دوستانه. هر چه سرمربی خواست در اختیار او قرار دادیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.