×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمه آسیا در ساری آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در آئین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمه آسیا در ساری، با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های ممتاز استان مازندران در زمینه فعالیت های تولیدی و کشاورزی اظهار داشت: ساخت ساختمان جدید بیمه آسیا در مرکز این استان با هدف توسعه خدمات بیمه ای و پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری در این استان انجام می شود.

مدیرعامل بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا گنجینه بزرگی به نام منابع انسانی در بخش ستادی و شبکه فروش دارد که در نتیجه تلاش بی نظیر این نیروها، بیمه آسیا در دو سال گذشته به دلیل ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران خود، به‌ عنوان برند محبوب مردم ایران انتخاب شد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به پرداخت ۵۵۰ میلیارد تومانی خسارت کارخانه الکترو استیل مشهد در کوتاه ترین زمان که در روزهای اخیر انجام شد، بیان داشت: پرداخت این خسارت در این حجم مالی نشان داد که بیمه آسیا به درستی عملیات بیمه گری و مالی خود را انجام می دهد و با تایید نهاد ناظر صنعت بیمه، از توانمندی حرفه ای و توانگری مالی ارزنده ای در میان شرکت های بیمه برخوردار است.

در ادامه این مراسم، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تبریک آغاز عملیات ساخت ساختمان جدید بیمه آسیا در استان مازندران، مدیرعامل بیمه آسیا را فردی عملگرا و سختکوش در فعالیت بیمه گری توصیف کرد و از این اقدام بیمه آسیا در استان قدردانی نمود.

وی اظهار داشت: بیمه آسیا در تکریم مردم و ارائه خدمات بیمه ای در سطح کشور و استان مازندران و شهرستان ساری کارنامه قابل قبولی دارد و امیدواریم ساخت ساختمان جدید همراه با خیر و برکت برای منطقه باشد.

نماینده مردم ساری، با تصریح این مطلب که شرکت های بیمه صرفا یک سازمان تجاری نیستند، بیان داشت: خدمات شرکت های بیمه ای فعالیتی در راستای حمایت از مردم است و مردم مازندران نیز باید خدمات مطلوب نرم افزاری و سخت افزاری از شرکت های بیمه دریافت کنند و بیمه آسیا در این امر پیشگام و پیشرو بوده است.

در این مراسم همچنین امیری، رییس شعب بیمه آسیا در استان مازندران گزارشی از فعالیت های این شرکت در استان و همچنین اطلاعاتی در مورد ساختمان جدید در حال احداث ارائه کرد: ساختمان جدید بیمه آسیا در ساری در زمینی به مساحت ۶۶۷ متر مربع و ۵ هزار متر زیر بنا، ۱۱ طبقه و ۸۶ پارکینگ طراحی شده است.

در مراسم کلنگ زنی ساختمان بیمه آسیا در ساری، سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر از اعضای هیات مدیره، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و تنی چند از مدیران و مسئولان سرپرستی منطقه و شعب استان مازندران حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.