×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
غافلگیری عجیب رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال!

مرتضی محصص در گفت و گو با ایسنا، درباره انتصاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال و پایان مسئولیت او در این کمیته گفت: من هم از طریق ایسنا متوجه این انتصاب شدم! طبیعا حق رئیس و فدراسیون جدید است که نفرات خود را انتخاب کند. هشت ماه از آغاز فعالیت آقای عزیزی خادم گذشته و حق مسلم رئیس فدراسیون و هیات رئیسه است که کمیته فنی خود را انتخاب کند. برای کمیته فنی آرزوی موفقیت دارم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال که به مدت حدود یک دهه در این مسئولیت حضور داشت، گفت: باید مساله مهمی را باید بگویم. کمیته فنی یک کمیته مشورتی است و بیشتر تمرکز این کمیته روی تیم های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان است. تیم بزرگسال نه تنها در ایران بلکه در همه جای دنیا زیر نظر رئیس و هیات رئیسه فدراسیون اداره می‌شود.

برای انتخاب اسکوچیچ با کمیته فنی مشورت شد

محصص با بیان اینکه هیچ گاه برای اخذ قرارداد با کی‌روش و ویلموتس با وی و این کمیته مشورتی نشده بود، افزود: در جریان انتخاب اسکوچیچ، با کمیته فنی مشورت شد. همانطور که می‌دانید، بعد از ویلموتس، با مربیان ایرانی زیادی صحبت کردند و به این نتیجه رسیدند که اسکوچیچ گزینه بهتری است. من در جلسه انتخاب اسکوچیچ حضور داشتم. در واقع فقط در انتخاب اسکوچیچ حضور داشتم و در سایر موارد هیچ گاه از ما استفاده نشد.

وی خاطرنشان کرد: من با مدرس‌های خارجی هم گفت وگو کرده‌ام و از آن‌ها درباره چگونگی انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان سوال کردم که همگی گفتند زیر نظر رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود. در نتیجه کمیته فنی، یک کمیته مشورتی و حمایتی است. انتخاب کادر فنی جزو وظایف این کمیته نیست. انتخاب سرمربی در حوزه اختیارات مدیر فنی یا تکنیکال دایرکتور است که در تمام زمینه‌های فنی دخالت می کند.

انتقادی به انتخاب ذوالفقارنسب ندارم

محصص درباره انتخاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: من هیچ انتقادی ندارم. این از وظایف رئیس فدراسیون است. باید سعی کنیم کیفیت فوتبالمان بالاتر برود و از تنش دوری کنیم. ما بدون مدیر فنی به مشکل برمی‌خوریم. باید یک مدیر فنی ایرانی یا خارجی داشته باشیم. این شخص باید با تمام کمیته‌های فدراسیون اعم از بانوان و جوانان در تماس باشد و آن‌ها را انتخاب کند.

محصص درباره ادامه همکاری خود با این فدراسیون گفت: همکاری بنده با کمیته آموزش در برگزاری کلاس های مربیگری است. من مدرس فوتبال هستم و ارتباطم با فدراسیون فوتبال در تدریس کلاس‌هاست.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.