×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
فراخوان مناقصه برای اجرای طرح جایگزینی کولرهای گازی فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توانیر، این شرکت به منظور حمایت از بخش خصوصی و غیردولتی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در تامین و جایگزینی کولرهای گازی با بازده بالا با کولرهازی گازی فرسوده را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت – بخش مناقصه منتشر کرد.

بر این اساس شرکت توانیر در نظر دارد پس از ارزیابی کیفی اسناد شرکت‌های توانمند و واجد شرایط، مناقصه عمومی تامین ۵۰ هزار کولر گزاری با کارائی بالا و جایگزینی آن‌ها با کولرهای گازی فرسوده را برگزار کند.

شرکت‌های علاقمند و واجد شرایط می‌توانند تا ۲۴ فروردین امسال اسناد مرتبط را از سامانه مذکور به نشانی https://etend.setadiran.ir دریافت کنند.

طرح «جایگزینی یک میلیون کولرگازی فرسوده با کولرهای گازی با بازده بالا» براساس مجوز شورای اقتصاد و در راستای استفاده از ظرفیت‌های ماده «۱۲» قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشورانجام می‌شود.

در این طرح، کولرهای گازی فرسوده مشترکان در مناطق جنوبی کشور با انواع بهینه و کارا جایگزین خواهد شد و فقط یک سوم هزینه آن، اقساطی از مشترک دریافت و باقی مانده هزینه اجرای طرح از محل صرفه جویی سوخت حاصله و منابع داخلی صنعت برق به سرمایه گذار پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.