×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرهنگ مقاومت در تمام جهان از شهید سردار سلیمانی تاثیر گرفته است

سردار چهار باغی از همرزمان شهید سردار سلیمانی در این مراسم ، سردار دل ها را اسوه و اسطوره ای بزرگ برای فرهنگ مقاومت در جهان دانست و گفت : آمریکا در برابر این قهرمان ملی ایران همواره مغلوب بود و به همین دلیل با نقشه ای جنایتکارانه و تروریستی ، سردار دل ها را به شهادت رساند .
وی افزود :  دشمن در محاسبات خود در مورد شرایط پس از شهادت سردار سلیمانی اشتباه کرد و تصور می کرد نهضت مقاومت با شکست مواجه می شود اما این پرچم هیچ گاه بر زمین نماند و به فرمان مقام معظم رهبری ، جوانان ایرانی با سلاح ایرانی ، پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد را موشک باران کردند تا ابهت آنها شکسته شود . مجلس عراق نیز پس از شهادت سردار سلیمانی ، تصویب کرد که آمریکایی ها باید از این کشور خارج شوند .
سردار چهار باغی اظهار داشت : مراسم تشییع سردار سلیمانی در ایران و عراق ، نشان داد که آن مرد بزرگ چه جایگاهی در قلب مردم ایران و سایر کشورها دارد و در عمل ، جبهه مقاومت برای همیشه از سردار دل ها الگو گرفته است و جریانی که با رشادت های این قهرمان ملی ما تقویت شد هیچ گاه فروکش نخواهد کرد .
همرزم سردار سلیمانی در این مراسم ، ولایتمداری و عشق بسیار سردار دل ها نسبت به مقام معظم رهبری و بصیرت والای او را از جمله شاخص های شخصیتی آن اسطوره ایثار نام برد و گفت : در کنار آنها ، احترام به والدین ، احترام به خانواده شهدا ، انس با قران و مطالعه بسیار از دیگر ویژگی های شخصیتی آن سردار والامقام بود .
سردار چهار باغی ، بصیرت را یکی از ضروریات حیاتی در شرایط کنونی برای همگان دانست و گفت : آمریکا دست از توطئه علیه ایران اسلامی بر نمی دارد و عده ای فریب خورده نیز در داخل در مسیر دشمن حرکت می کنند اما این مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت خود را به همه دنیا نشان داده اند و قطعاً همچون گذشته ، توطئه دشمنان به شکست می انجامد .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ، ابعاد تاثیر شهید سردار سلیمانی را در سطح جهانی دانست و گفت : امروز مظلومان جهان ، فرهنگ مقاومتی که سردار سلیمانی بنا نهاد را تنها امید خود می دانند .
مهندس ایرج رخصتی اظهار داشت : سردار دل ها ، نه تنها اسطوره مقاومت در برابر استکبار بلکه اسوه مبارزه با افراطی گری نیز بود و تدبیر ، رشادت و حماسه سازی او موجب شد ، این کشور در برابر توطئه های دشمنان خود آسیب نبیند .
در این مراسم از خانواده های گرانقدر شهید اسماعیل چراغی و شهید محسن حمیدی تجلیل به عمل آمد و به قید قرعه به چهل نفر ، سفر زیارتی به شهر کرمان اهداء شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.