×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فصل برای پرسپولیس به اتمام رسید/ اسکوچیچ چرا چند ستاره را دعوت نکرد؟

به گزارش ایرنا، در سیزدهمین روز از مهرماه سال ۱۳۹۹، تحریریه ورزشی ایرنا مانند روزهای قبل اخبار متنوعی را دنیای ورزش پوشش داده و به رشته تحریر درآورده است که شما را به تماشای منتخب آنها دعوت می‌کنیم. با ما همراه باشید.
آل کثیر: برای فینالیست شدن پرسپولیس، تمام مادران ایران دعا ‌کردند
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه تنها مادر من بلکه همه مادران ایران زمین دعا کردند تا پرسپولیس فینالیست آسیا شود و دست تک ‌تک آنها را می‌بوسم. جزییات بیشتر در اینجا موجود است.

ستارگان بسکتبال جهان المپیک را از دست می‌دهند؟
رییس اتحادیه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا اعلام کرد که بعید است این لیگ برای المپیک توکیو با وقفه مواجه شود و به همین دلیل احتمال دارد ستارگان بسکتبال جهان به المپیک نروند. توضیحات تکمیلی در اینجا قابل دسترسی است.

رفیعی: شکایت النصر به جایی نمی‌رسد/آل‌کثیر بخشیده می‌شود
وکیل بین‌المللی ورزش گفت: با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید به جایی نخواهد رسید. برای اطلاع از اخبار بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

۴۰۸ روزِ با پرسپولیس؛ یک جام قطعی، یک جام احتمالی و یک حذف تلخ در ضربات پنالتی
پرسپولیس در فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ عملکرد جالب توجهی داشت؛ این تیم در لیگ بازهم قهرمان شد ولی نتوانست در جام حذفی از عنوان خود دفاع کند؛ با این وجود سرخپوشان موفق شدند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. در اینجا همراه با این گزارش اختصاصی باشید.

ذهن‌خوانیِ دراگان اسکوچیچ؛ گام به گام با ملی‌پوشان دعوت شده و نشده
دراگان اسکوچیچ ۲۳ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که این لیست نکات ابهامی را دارد که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم. جزییات بیشتر در اینجا.

آبی‌اناری‌ها فاتح ال‌کلاسیکوی تاریخی زنان؛ برای شروع، چهار گل بد نبود
تیم فوتبال زنان باشگاه بارسلونا در نخستین ال‌کلاسیکوی زنان، حریف سنتی خود یعنی رئال مادرید را با چهار گل در هم کوبید. روی اینجا کلیک کنید و در جریان جزییات این خبر قرار بگیرید.

زرینچه: طاقت هواداران استقلال تمام شده است
پیشکسوت استقلال گفت: هواداران استقلال از اتفاقاتی که در این تیم رخ داده است ناراحت و نگران هستند و طاقت آنها تمام شده است. مشروح این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.