×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
فولاد مبارکه سرچشمه عزت و افتخار ایران است/ کارکنان فولاد مبارکه با کار و تلاش جهادی و خداپسندانه می‌توانند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین اظهار کرد: فولاد مبارکه متعلق به مردم ایران و سرچشمه عزت و افتخار کشور است. رونق، عزت و افتخارش به حضور، مشارکت و کار کارمندان و کارگران فولاد مبارکه است.

سردار فدا تاکید کرد: اگر چرخ فولاد مبارکه بچرخد، زندگی و سفره مردم می‌چرخد و باید قدر دانسته شود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خطاب به نیروهای فولاد مبارکه توصیه کرد: ان‌شاء‌الله مثل شهید رئیسی و شهدای خدمت در راستای خدمت به این مرکز تولیدی بزرگ، گام‌های بلندی بردارید. کار برای خدا، کار جهادی، تلاش جهادی، خداپسندانه، وحدت، هم‌افزایی و انسجام از جمله بارزه‌هایی است که کارمندان فولاد مبارکه از طریق آن میتوانند ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت باشند.

شایان ذکر است شهید آیت الله رئیسی مهر ماه سال گذشته در آیین راه اندازی از نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه و بازدید از خط تولید این شرکت تاکید داشت شرط اساسی برای تحقق اقتصاد مقاومتی رشد تولید به ویژه در صنایع مادر از جمله فولاد است و خوشبختانه کارها در فولاد مبارکه کاملاً با برنامه‌ریزی دقیق پیش می‌رود و هدف‌گذاری‌های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.