×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
فیروزی: نفتی‌ها ۶ ماه است پولی نگرفتند/ انتظارات از صنعت نفت باید صحیح باشد

علی فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با شکست نفتی‌ها مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در نیمه اول تیم خوبی نبودیم اما در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد شد به بازی مسلط شدیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و چند بار روی دروازه حریف حمله کردیم که موفق نبودیم. در کل تیم ما در این بازی خوب نبود و ذوبی‌ها در زمین خود خوب دفاع می‌کردند و تراکم زیادی در زمین خود داشتند و نگذاشتند تیم ما به گل برسد.

هواداران حق‌شان است اعتراض کنند

او درباره نارضایتی هواداران صنعت نفت از تیم‌شان گفت: هواداران حق‌شان است اعتراض کنند چون تیم خودشان است و حق دارند انتقاد کنند اما یک سری مسائل وجود دارد که آن‌ها خبر ندارند. اعضای تیم‌مان در اوایل مسابقات ۳۰ درصد پول گرفتند و در آن زمان شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم اما در ادامه دچار مشکل مالی شدیم. اعضای تیم ما ۶ ماه است که پولی نگرفتند.

در نیم فصل نیاز به ترمیم تیم داشتیم اما پول به باشگاه ما نرسیده بود

سرپرست نفت آبادان با بیان این‌که تیم‌مان در پیش فصل نتوانست مدت زیادی در اردو باشد و نتواستیم کار بدنسازی انجام دهیم، گفت: فقط می‌خواستیم بازیکنان دور هم جمع شوند و تمرینات منظمی داشته باشند و به هماهنگی برسند. شرایط بدنی بازیکنان می‌تواند یکی از عوامل باشد و عامل دیگر این است که در نیم فصل نیاز به ترمیم تیم داشتیم اما متاسفانه پول به باشگاه ما نرسیده بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم. همین دو بازیکنی هم که به ما اضافه شدند معرفتی با ما قرارداد بستند.

همه چیز دست به دست هم داده که چنین نتایجی رقم بخورد

او اضافه کرد: برای بهتر شدن باید بازیکنان خوبی می‌گرفتیم اما متاسفانه این شریط  فراهم نشد. نه این‌که بگویم این مشکلات به طور مستقیم باعث نتیجه نگرفتن ما شده است چون تیم‌مان هم به هر حال مقصر بوده است اما همه چیز دست به دست هم داده که چنین نتایجی رقم بخورد. البته این مساله را هم باید بگویم که ما در یک سری از بازی‌ها بسیار خوب کار کردیم. در بازی با پرسپولیس تیم ما بسیار خوب کار کرد و بازی مالکانه‌ای را ارائه می‌دادیم و از حریف‌مان سر تر بودیم.

داوران سرعت را می‌گیرند و کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورند

فیروزی با بیان‌ این‌که در بازی بعد از آن مقابل پدیده قرار گرفتیم که حریف با ۱۱ نفر دفاع کرد، بیان کرد: در نیمه دوم این بازی هم بسیار خوب بودیم و این در حالی است که داور در آن بازی مدیریت نکرد و می‌توانست وقت‌های اضافی بیش‌تر بگیرد و این گله من از داوران است که سرعت را می‌گیرند و کیفیت بازی‌ها را پایین می‌آورند و باعث می‌شوند نتوانیم تمرکز کنیم. فقط در بازی با ذوب‌آهن ضعیف بودیم اما در همین بازی هم در نیمه دوم خوب بودیم که دفاع ذوب‌آهنی‌ها باعث شد به گل نرسیم.

بچه‌های ما حتی شب عید پولی دریافت نکردند

او با بیان این‌که مهم‌ترین عامل کسب این نتایج مشکلات مالی است، گفت: مهم‌ترین عامل برای ادامه زندگی هم پول است و اگر یک ماه حقوق نگیرید مشکلات زیادی برای‌تان به وجود می‌آید، چه برسد به این‌که بازیکنان تیم ماه ۶ ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند. بچه‌های ما در تمام این ۶ ماه دریافتی نداشته‌اند و حتی شب عید پولی دریافت نکردند. بازیکنان هم مثل بقیه مردم هستند و نباید چنین مشکلاتی داشته باشند.

برخی‌ها قول دادند پول به باشگاه بیاید اما هنوز کاری انجام نشده‌ است

سرپرست صنعت نفت آبادان ادامه داد: برخی تیم‌ها مثل سپاهان و فولاد بسیار شرایط خوبی دارند و حرفه‌ای عمل می‌کنند. آن‌ها حق‌شان است رتبه خوبی کسب کنند و در آسیا هم موفق باشند. صنعت نفت برای هواداران است و حق‌شان است اعتراض کنند اما باید منطقی‌تر فکر کنند و نظر دهند. بازیکنان ما به دلیل این‌که پولی هم دریافت نکرده‌اند چندان آرامش ندارند و تمرکز از آن‌ها گرفته شده است. برخی‌ها قول دادند پول به باشگاه بیاید اما هنوز کاری انجام نشده‌ است و باید به دنبال آن‌ها برویم که چرا مشکل را حل نکردند.

انتظارات از صنعت نفت باید صحیح باشد

او در پایان اضافه کرد: قرارداد یک مربی در لیگ برتر به اندازه تمام بودجه ما است و دو بازیکن یکی از تیم‌ها به اندازه بودجه باشگاه ما قرارداد بسته‌اند. این عادلانه و برابری نیست. فوتبال آبادان در جام تخت جمشید بازیکنان بسیار خوبی داشته است اما هیچ‌وقت نتوانستیم رتبه بالایی کسب کنیم. آن موقع در اوج فوتبال بودیم و نتوانستیم عنوان خوبی کسب کنیم اما اکنون در فقر فوتبال هستیم. انتظارات از تیم باید صحیح باشد و شاید همین انتظارات بالا و توقع‌های بیش از حد باعث صحبت‌های غیرمنطقی هم شود و این ممکن است بسیار به ما لطمه بزند. به هر حال امیدوارم شرایط تیم از این وضعیت خارج شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.