×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قاسم‌پور: ذخیره‌ها هم مقابل کره خوب بازی خواهند کرد

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره غیبت پنج بازیکن اصلی تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی اظهار کرد: ما در بازی‌های گذشته هم غایبان مهمی مثل طارمی و آزمون داشتیم اما خوشبختانه بازیکنان ذخیره تیم ملی اگر بهتر از اصلی‌ها نیستند، قطعا کمتر هم نیستند. در یکی دو سال اخیر تعدادی از بازیکنان ما لژیونر شدند و اختلاف آن‌ها از نظر کیفیت بسیار اندک است. بقیه بازیکنان در این شرایط می‌خواهند شایستگی‌های خود را نشان دهند و خودشان را ثابت کنند.

او ادامه داد: بازیکنان ذخیره هم می‌توانند خلاء را پر کنند. بازیکنان جایگزین انرژی مضاعفی دارند تا خودشان را ثابت کنند و قطعا تلاش خود را بیشتر می‌کنند. البته تنها نگرانی این است که آزمون و طارمی در کنار هم بسیار عملکرد خوبی دارند، همدیگر را درک می‌کردند و حضور آن‌ها بسیار تاثیرگذار است اما بازیکنان جایگزین تا حدودی زیادی می‌توانند موثر کار کنند.

قاسم‌پور درباره تقابل ایران با کره جنوبی و لبنان گفت: تیم ملی کره جنوبی لژیونرهای زیادی دارد و با تجربه هستند و از توانایی‌های‌شان استفاده می‌کنند. بازی سختی است اما اکثر مواقع ما مقابل کره عملکرد خوبی داشتیم و بازی را واگذار نکردیم. خوشبختانه هر دو تیم صعود کردند و استرس زیادی ندارند. کره‌جنوبی باز بازی می‌کند و این مساله به ما کمک می‌کند بتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم. ما می‌توانیم مقابل آن‌ها نتیجه بگیریم.

او با بیان این‌که بازی مقابل لبنان سخت تر است، عنوان کرد: تیم‌هایی که می‌آیند بسته بازی کنند، کار را بسیار سخت می‌کنند. فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. البته روی کاغذ ما از لبنان سرتر هستیم و شانس‌مان بسیار بیشتر است. امیدوارم بتوانیم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم و قاطعانه پیروز شویم. در هر صورت این دو بازی بسیار بازی‌های متفاوتی هستند.

این پیشکسوت فوتبال درباره حریفان احتمالی ایران در جام جهانی گفت:‌ بهترین تیم‌ها در جام جهانی حضور دارند و دست و پا بسته نیستند. ابتدا باید ببینیم تکلیف سرمربی تیم ملی در جام جهانی چه می‌شود. اگر اسکوچیچ می‌ماند که باید برنامه‌هایش را پیاده کند و خواسته‌هایش برآورده شود. اردوها و بازی‌های دوستانه بسیار مهم هستند. ما همیشه برای انجام بازی‌های تدارکاتی به مشکل خوردیم اما امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را تدارک ببینیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.