×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قهرمانی فولاد؟ تیم‌های کهکشانی زیادی سقوط کردند / امیدواری پرکاس خوب است

علی بختیاری‌زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص ارزیابی از وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از حضور در لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: توصیه من این است که مردم از تیم نفت آبادان حمایت کنند زیرا این باشگاه بودجه مناسبی ندارد اما با این وجود توانسته درصد زیادی از بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کند. این اتفاق در حالی رقم خورده است که تیم‌های دیگر میلیاردی هزینه کرده‌اند و فکر می‌کنم نفت یک دهم سایر تیم ها هزینه کرده است

وی ادامه داد: همان طور که قبلا هم گفتم شناخت چندانی از آقای پرکاس سرمربی جدید این تیم ندارم اما این مربی از وضعیت تیم خود ابراز رضایت دارد و عنوان کرده اگرچه سبک فوتبالی‌اش آلمانی است اما دوست دارد به خاطر مردم آبادان با سبک برزیلی بازی کند و به نظرم مردم هم باید امیدوار باشند و امیدوارم نفت هم بتواند لیگ را خوب شروع کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: نکته مثبت در خصوص تیم فوتبال نفت این است که بهروز مکوندی دستیار آقای پرکاس را به خوبی می‌شناسم و مربی است که هر جایی بیخودی کار نمی‌کند و از همه نظر یکی از مربیان سالم فوتبال خوزستان است. امیدوارم او بتواند به تیم نفت کمک کند و شاهد نتایج خوبی باشیم زیرا واقعا حق فوتبال آبادان و مردم این شهر این است که یک تیم فوتبالی خوب داشته باشند.

نفت شرایط کسب سهیمه را ندارد

وی با بیان این‌که کسب سهمیه آسیایی خوب است اما باید بپذیریم نفت آبادان اصلا شرایط کسب سهمیه آسیایی را ندارد، عنوان کرد: امیدوارم بتوانند تیمی را درست کنند که آبرومندانه خود را در لیگ نگه دارد و در نیمه بالایی جدول باشد. نفت با شرایط فعلی‌اش از نظر مالی، فقط توانایی قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول را دارد و نباید انتظارات بالا برود. به هر حال امیدواری پرکاس می تواند خوب باشد.

فولاد با نکونام به تیم خاص تبدیل شده است

بختیاری در ادامه در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز خاطرنشان کرد: از روزی که نکونام به فولاد آمده است روند این تیم رو به رشد بوده است. فولاد پیش از حضور نکونام در برهه ای از نظر شخصیتی و نتیجه‌گیری به یک تیم معمولی تبدیل شده بود اما با حضور نکونام رفته رفته به یک تیم خاص تبدیل شده و جزو سه، چهار تیم برتر ایران است.

وی ادامه داد: باید لیگ شروع شود و دید با توجه به بازیکنانی که جواد نکونام در راستای نیازهایش کسب کرده است، روند تیم فولاد به چه صورتی خواهد بود. همه به فولاد به چشم یک تیم بزرگ و قهرمان نگاه می‌کنند و مطمئناً بازی‌های ساده‌ای که چه در لیگ برتر، چه حذفی و چه آسیا نخواهد داشت.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سؤال که روند جذب بازیکن در فولاد را چطور می‌بینید؟ عنوان کرد: تیمی که امسال همه از آن انتظار قهرمانی دارند نیاز به جذب بازیکن داشت و اگر بدشانسی گریبان‌گیر فولاد نشود این تیم جزو مدعیان قهرمانی است و مردم هم این انتظار را دارند که فولاد پس از سال‌ها آن هم با توجه به بازیکنانی که گرفته است، قهرمان شود.

تیم‌های کهکشانی زیادی سقوط کردند

بختیاری درباره لقب کهکشانی که به فولاد داده شده و این‌که نشانه ای از قهرمانی فولاد در لیگ بیست و دوم است؟ گفت: تیم‌های کهکشانی زیادی را داشته ایم که حتی سقوط کرده اند، مثل استیل آذین؛ پس جذب بازیکن کافی نیست و باید شرایط مختلفی دست به دست هم دهد تا یک تیم قهرمان شود. البته جواد نکونام به عنوان یک مربی حرفه ای که مدیریت خیلی قوی دارد و تیم‌هایش نظم دارند، خود را ثابت کرده است و به نظرم او می‌تواند فولاد را در مسیر قهرمانی کنترل کند اما تاکید می‌کنم برای قهرمانی تنها جذب بازیکن کافی نیست و جذابیت فوتبال هم به این است که نتایج از قبل قابل پیش‌بینی نیست. به هر حال نباید فولاد را برای قهرمانی تحت فشار قرار داد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.