Categories: بانک و بیمه

لزوم هوشمندسازی و افزایش شفافیت فرآیند اداری با اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی،  شرکت بیمه “ما” با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” در شعب سراسر کشور اقدام کرد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه “ما” حاصل شود.

همچنین اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” با رعایت  ساز و کار امنیت داده ها و با تاکید بر  اهمیت آموزش و  فرهنگ سازی، در راستای ارائه گزارش های مدیریتی و راه کارهایی جهت جمع آوری اطلاعات به صورت سریع و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است هدف شرکت بیمه “ما” از راه اندازی اپلیکیشن  مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما” لزوم هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش شفافیت فرآیند اداری است.

فتحنایی

Recent Posts

شفافیت و استاندارد سازی فرایند معاملات با سامانه تدارکات الکترونیکی پاکسان

شرکت پاکسان با راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت برگزاری مناقصه، مزایده و کنترل امور قراردادهای…

4 ساعت ago

یک قدم برای جهش تولید در صنعت پتروشیمی

قرارداد همکاری با پتروشیمی صدف، به منظور تأمین یوتیلیتی‌های مورد نیاز این شرکت، رسماً ابلاغ…

4 ساعت ago

گزارش عملکرد شرکت مبین انرژی در سال ۱۴۰۲؛ مبین انرژی در تولید محصولات از برنامه جلو زد

شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، سال ۱۴۰۲ در تولید تعدادی از محصولات، از برنامه پیش‌بینی شده…

4 ساعت ago

رکورد تولید گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت

گروه خودروسازی سایپا در تولید اردیبهشت ماه و در قیاس با مدت مشابه سال گذشته…

5 ساعت ago

تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد، رمز رکوردشکنی‌های تولید در فولاد مبارکه

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه:طی ماه‌های اخیر در ناحیه نورد سرد، شرایط…

5 ساعت ago

مدیران بیمه آسیا ؛ دبیران اول  کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران

انتخابات کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران با انتخاب سه نفر از مدیران بیمه…

5 ساعت ago