×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳
مادر شهیدان علوی بجستانی، ناصری و پدرشهدا هدایت‌پور آسمانی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت ایرنا، ‌ حاجیه خانم «صغری اکبرنیا» مادر شهیدان «سیدجعفر و سیدرضا ثقه الاسلام علوی بجستانی» از استان خراسان رضوی در سن ۹۲ سالگی بر اثر کهولت سن در بیمارستان علامه بهلول گناباد دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر فداکار امروز دوشنبه (۳۰ فروردین) با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در بهشت جوادالائمه بجستان تشییع و با ادای احترام مسئولان در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

شهیدان «سیدجعفر و سیدرضا ثقه الاسلام علوی بجستانی» به ترتیب سال‌های ۱۳۳۹ و ۱۳۴۵ در بجستان چشم به جهان گشودند و سال‌ ۱۳۶۴ در مریوان عملیات والفجر ۹ و سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

مادر سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری» آسمانی شد

مادر سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری»، فرمانده قرارگاه انصار سپاه قدس که به مجاهد بدون مرز لقب گرفته است، بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

  «مریم هاشمی زهی‌گازار» مادر شهید «سرلشکر محمد ناصر ناصری» در ماه مبارک رمضان، در سن ۸۱ سالگی بر اثر عارضه قلبی و کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این تندیس صبر و استقامت به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون حضور مردم و با ادای احترام مسئولان پس از طواف در حرم مطهر رضوی در بیرجند برگزار شد.

پیکر این بانوی مومنه در جوار فرزند شهیدش در جوار مزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

سردار «محمدناصر ناصری» در هفتم خرداد سال ۱۳۴۰ در یکی از روستاهای تابعه گازار بیرجند چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۴ در سمت مسئولیت رییس ستاد لشکر ویژه شهدا به مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب و دشمن بعثی پرداخت و سرانجام ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در قالب دیپلمات در افغانستان توسط گروهک طالبان به مقام رفیع شهادت نائل آمد،  از این شهید والامقام ۴ فرزند،  دو دختر و دو پسر به یادگار مانده است.

پدر شهیدان «هدایت‌پور» به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان والامقام «سعید و سیما هدایت‌پور» از استان خوزستان در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«عبدالرحمن هدایت‌پور» پدر شهیدان «سعید و سیما هدایت‌پور» و همسر شهیده «زهرا باوری» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش در ۲۹ فروردین‌ماه به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر پاک این پدر شهید با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دزفول و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران امروز دوشنبه ۳۰ فروردین‌ماه در شهید آباد دزفول تشییع و به خاک سپرده  شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.