×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسم افتتاح مجتمع تخصصی، عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه سرمد حضور داشتند.

محسن سیفی، عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات در این مراسم از مدیرعامل و معاونان بیمه سرمد برای راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه تشکر کرد.

تجارت گردان | مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد افتتاح شد

عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات با اشاره به تیم مدیریتی جدید در بانک صادرات و بیمه سرمد افزود: در تلاش هستیم با ارائه سرویس‌های مدرن و ایجاد فضای رقابتی و عملیاتی، خدماتی بهتری به مشتریان ارائه کنیم.

سیفی با اشاره به اجرای سیاست‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در بانک صادرات گفت: افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه از جمله برنامه‌هایی است که دغدغه مشتریان، کارمندان و بازنشستگان بانک صادرات را حل خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات با تاکید بر راهبرد ارائه خدمات الکترونیکی افزود: افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه باعث تسریع در پرداخت هزینه‌ها خواهد شد از این رو پیشنهاد دارم تا ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به عنوان یک اصل مدنظر بیمه سرمد باشد.

محسن سیفی با اشاره به افزایش سطح پوشش بیمه‌ای گفت: کارمندان بانک صادرات نباید به جز ارائه خدمات به مشتریان دغدغه دیگری داشته باشند، لذا لازم است تیمی فعال با مراکز درمانی معتبر قراردادهای جدیدی منعقد کند.

تجارت گردان | مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد افتتاح شد

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد هم در این مراسم گفت: امیدواریم با افتتاح این مجتمع گام مهمی در جهت افزایش رضایت‌مندی شاغلان و بازنشستگان بانک صادرات از طریق خدمت‌رسانی بهتر برداریم.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به ارتباط بسیار خوب بین مدیران بیمه سرمد و بانک صادرات گفت: مجتمع تخصصی بانک و بیمه، در سریع‌ترین زمان ممکن افتتاح شد و در همین راستا، فرآیند پرداخت‌ها از اخذ مدارک، تعیین خسارت و پرداخت آن در حال بازنگری است.

تجارت گردان | مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد افتتاح شد

در ادامه این مراسم رضا صدیق، مشاور ارشد مدیرعامل بانک صادرات از مدیران و معاونین بانک صادرات و بیمه سرمد برای افتتاح این مجتمع قدردانی کرد و گفت: در راستای دغدغه‌های مشتریان، جلساتی با مدیرعامل بیمه سرمد برگزار کردیم و در نهایت راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه اجرایی شد.

آقای صدیق با تبریک ۱۰ سالگی بیمه سرمد افزود: کسب رتبه یک توانگری در حوزه صنعت بیمه را به مشتریان و کارکنان بیمه سرمد تبریک می‌گویم و از کارکنان این مجتمع درخواست دارم با مشتریان و بازنشستگان با تکریم برخورد کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.