×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجتمع مس سرچشمه رفسنجان میزبان اردوی تیم ملی مهارت رشته کنترل صنعتی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، محمدرضا ابراهیم‌نژاد اظهار کرد: مرحله نخست اردوی تیم ملی مهارت رشته کنترل صنعتی از اواسط بهمن تا اواخر اسفند به میزبانی امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد که در این مرحله پنج نفر شرکت کرده بودند و در انتها سه نفر برای مرحله دوم اردو انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مرحله دوم اردوی تیم ملی مهارت رشته کنترل صنعتی نیز از ۲۰ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت به مزبانی امور آموزش برگزار شد که در این مرحله از بین سه نفر، یک نفر به مرحله بعد اردو راه یافت که این فرد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی مهارت رشته کنترل صنعتی که ۲۶ مهرماه در شانگهای چین برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. مرحله بعدی این اردو برای تنها شرکت‌کننده آن تا اواخر شهریورماه ادامه دارد.

رئیس آموزش مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با اشاره به میزبانی این امور از اردوی مهارت ملی، یادآور شد: امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تمامی امکانات و تجهیرات را برای شرکت‌کنندگان و داوران این اردو فراهم کرده بود و ۲۱ اردیبهشت‌ماه نیز معاون آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اردو بازدید و رضایت خود را از میزبانی خوب سرچشمه ابراز کرد.

ابراهیم‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: اقدام دیگری که در طی برگزاری اردو انجام دادیم این بود که تعدادی از فرزندان کارکنان و بازنشستگان و همچنین هنرآموزان فنی و حرفه‌ای رفسنجان را در این اردو شرکت دادیم تا بتوانند با کسب مهارت لازم، در مسابقات مهارت سال آینده شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.