×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
محرمی: النصر بیرون زمین هم شکست خورد

«مجتبی محرمی» روز دوشنبه و بدنبال صدور حکم ای‌اف‌سی در خصوص شکایت النصر از پرسپولیس و قطعی شدن حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: پرسپولیس با شایستگی به فینال بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن صعود کرد و هیچکس نمی‌تواند و حق ندارد این اتفاق بزرگ را زیر سوال ببرد.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس این توانایی را دارد پس از سال‌ها طلسم قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی را در آسیا شکسته و جام را به دست آورد.
محرمی تصریح کرد: در این شرایط که خیلی‌ها دوست نداشتند پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند همه باید از نماینده ایران حمایت کرده تا قرمزها بتوانند در بازی فینال به موفقیت برسد. در صورتی که چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد افتخارش برای تمام فوتبال ایران خواهد بود.
وی در خصوص تساوی پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل سایپا نیز اظهار داشت: پرسپولیس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما دروازه‌بان سایپا روز عالی را پشت سر گذاشت و صد البته پرسپولیس بدشانس بود.
بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: به طور حتم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان برای پیروزی پا به زمین مسابقه خواهد گذاشت تا اولین پیروزی‌ خود را در لیگ بیستم جشن بگیرد و برد در این جدال باعث خواهد شد تا با روحیه بیشتری لیگ را دنبال کنند.
رأی کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اعتراض باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره کمیته انضباطی AFC در مورخ ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۶ آبان‌ماه) توسط اعضای این کمیته با نمایندگان کشورهای قطر، ویتنام و مالزی برگزار و اعتراض نماینده عربستان مردود اعلام شد. مفاد رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا به شرح زیر اعلام و به باشگاه ابلاغ شد:
یک: استیناف‌خواهی باشگاه النصر عربستان علیه رأی صادره به صورت کامل مردود اعلام می‌شود.
دو: رای صادره کمیته اخلاق و انضباطی تائید می‌شود.
سه: مطابق با ماده ۱۱۷-۴ قوانین، باشگاه النصر عربستان مکلف به پرداخت هزار دلار به عنوان هزینه‌های استیناف است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.