×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک تجارت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ را تبریک گفت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز به شرح زیر است:

بـه نـام خالـق بهـار

آغاز سال نو خورشیدی و ورود بانک تجارت به چهل و سومین سال فعالیت را فرصتی مناسب برای قدردانی از اعتماد سهامداران، مشتریان و تمامی ذینفعان بانک می دانیم؛ آن‌ها که در همه حال با اعتماد و همراهی‌شان پشتیبان خدمتگزاران خود در بانک تجارت بوده‌اند.

نیک می‌دانیم که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر متأثر از رویدادهای داخلی و خارجی فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده و بانک تجارت به‌عنوان یکی از بازیگران کلان اقتصاد کشور، با اشراف کامل به شرایط موجود، رسالت خود را همسو با سیاستهای کلان سیاستگذاران اقتصادی کشور و در راستای رشد تولید ملی و اشتغال‌زایی قرار داده است تا از این طریق نقش موثر خود را در شکوفایی اقتصاد ایران عزیز به خوبی تداوم بخشد.

بانک تجارت با نگاهی آینده نگر و امیدوار به گشایش‌های اقتصادی، اهدافی متعالی را برای جهشی بلند به قله‌های اقتصادی و ارائه خدماتی متفاوت در صنعت بانکداری جمهوری اسلامی ایران از طریق شبکه گسترده و قدرتمند خود در ایران و سراسر جهان طرح ریزی کرده و همچون گذشته راهکارهای مالی و بانکی متنوعی را برای فعالان اقتصادی کشور در عرصه تولید، صادرات و خدمات آماده ارائه داشته است.

تقارن و همزمانی حلول سال جدید با فرخنده میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را مغتنم دانسته و با توسل و تمسک به وجود مقدس آن امام غایب از نظر هرآنچه خیر و نیکی است را برای مردمان کهن دیار ایران زمین طلب می نمایم. با این امید که خالق بهار تقدیر هموطنان عزیزم به ویژه سهامداران ارجمند، مشتریان وفادار و همکاران گرامی ام در بانک تجارت را در این سال به بهترین شکل ممکن بنگارد . الهی آن ده که آن به.

نوروز ۱۴۰۱ بر همگان مبارک.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.