×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: خدمت به جامعه علمی و دانشگاهی را جزو افتخارات خود می دانیم

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی اعلام کرد: این تفاهم نامه برای بانک بسیار مهم است چرا که جامعه هدف، نخبگان و اهل علم هستند و ما خدمت به این عزیزان را جزو افتخارات خود می دانیم.
وی افزود: با توجه به اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه ای است خدمات خود را با کمترین کاغذ بازی و پیچیدگی های اداری در اختیار اعضای هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی قرار می دهیم.
شیخ حسینی ادامه داد:جلب رضایت مشتریان جدید که ما در بانک توسعه تعاون آنها را جزو شرکای کلیدی خود می دانیم بسیار مهم است.
این مقام ارشد بانکی اعلام کرد:این تفاهم نامه را به عنوان فتح باب و گام اول در جهت توسعه تعامل با جامعه دانشگاهی می دانیم.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:براساس این تفاهم نامه افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات بر بستر سامانه تی تی پلاس و به صورت غیرحضوری انجام می شود.
سید باقر فتاحی،رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم گفت: پرداخت تسهیلات به عنوان مزیت رقابتی بانک توسعه تعاون محسوب می شود .تلاش داریم دراین تفاهم نامه خدمات بانک را دربالاترین کیفیت ارائه دهیم.
وی افزود:می توان پروژه های مشترک تحقیقاتی بین مرکز آموزش و پژوهش بانک و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تعریف کرد.
دکتر موسی نجفی،رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز در این مراسم گفت:این پژوهشگاه همچون دانشگاه تهران که مادر دانشگاه های ایران است به عنوان مادر پژوهشگاه ها در حوزه علوم انسانی محسوب می شود.
وی افزود:از توسعه تعامل با بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای استقبال می کنیم.
گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه در صورت تمرکز حساب های پس انداز کارکنان پژوهشگاه نزد شعب بانک ،معرفی شدگان از سوی این نهاد در اولویت دریافت تسهیلات قرار می گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.