×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، دکتر محمود تبریزی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود؛ ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبارستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.

همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: «شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر است» جوانان ما با پیروی از مکتب انسان سازی که این سردار والا مقام در آن به بزرگی رسید بیش از گذشته آماده فداکاری و ایثار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای دفاع از این آب و خاک هستند.

بی شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان بر کف در چنین مکتبی و با عمل به منویات مقام معظم رهبری، قادر خواهد بود در مکتب سردار دل ها، هزاران سردار فداکار، مخلص و پیرو اهل بیت و در خط فرمان ولایت فقیه را تحویل جامعه بشری دهد.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت چهارمین  سالروز شهادت این سردار رشید اسلام به مردم قهرمان و ولایتمدار و سرافراز کشور عزیزمان، استمرار راه پر افتخار ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.