×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی پست “کارمند تراز مکتب حاج قاسم” شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر  ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ در سومین جشنواره “کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی” که روز  یکشنبه ۱۷ دی‌ماه در سالن اجلاس سران با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، “میثم لطیفی” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، “امین حسین‌رحیمی” وزیر دادگستری و سردار سرتیپ پاسدار “حسن‌ حسن‌زاده” فرمانده سپاه تهران بزرگ و جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد؛ ایمان اصغرزاده از مدیران شرکت ملی پست به عنوان “کارمند تراز مکتب حاج قاسم” انتخاب شد.

بنابراین گزارش هدف از برگزاری سالانه این جشنواره تقدیر از مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق دولت اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

در این جشنواره ایمان اصغرزاده مدیرکل توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی پست مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس و نشان ویژه حاج قاسم سلیمانی شد.

اخلاص، تمرکز بر کار اصلی و پذیرش قلبی با وجود همه مشکلات، فرصت‌آفرینی، خدمت مناسب به خلق وایجاد رضایت، جانشین‌پروری، محبت اهل بیت، توجه و توسل و خاکساری در برابر اهل بیت، گسترش شعائر اسلامی، اشراف مدیریتی و اشراف در تصمیم‌گیری حضور در میدان عمل، خستگی ناپذیری برخی از ویژگی های تراز مکتب حاج قاسم است که در این آیین به آن اشاره شد. 

یادآور می شود سال گذشته نیز در دومین دوره این جشنواره سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به عنوان مدیر عالی تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس و نشان ویژه سردار دلها شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.