×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران: همزمان با روز باجه‌های بانکی، از ۱۹۳ باجه برتر تجلیل می‌شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، علیرضا واحدپور مدیر امور استان ها و بازاریابی با اعلام این خبر افزود: باجه‌های بانکی شریک کاری و همکار بانک هست و برای قدردانی از زحمات آنان طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از ۱۹۳ باجه بانکی برتر در سراسر کشور تجلیل و قدردانی می‌شود. 
واحدپور با اشاره به اینکه برای انتخاب باجه بانکی برتر چهار شاخص تعداد حساب، میزان منابع، تعداد تراکنش ماهیانه و سابقه فعالیت تا پایان تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: باجه‌های بانکی که بیش از ۸۰۰۰ فقره حساب بانکی افتتاح کرده داشته باشند حداکثر امتیاز را در این شاخص به دست آورده‌اند.
وی ادامه داد: شاخص‌ جذب منابع باجه بانکی با ۵۰۰ میلیارد ریال منابع بیشترین امتیاز و بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد ریال کمترین امتیاز را داشته و در تعداد تراکنش‌های ماهانه باجه‌های بانکی با ۳۰۰۰ فقره و بیشتر بالاترین امتیاز را محسوب شده و به ازای هر سال سابقه، یک امتیاز برای باجه‌ها در نظرگرفته شده است. 
مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با بیان اینکه برای هر استان با توجه به تعداد باجه‌های فعال سهیمه‌ای برای معرفی باجه منتخب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: استان‌های خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان، فارس و گلستان  با ۹ باجه بانکی منتخب در رده نخست و استان‌های آذربایجان غربی، کرمان، خوزستان و همدان با معرفی هفت باجه در رده دوم قرار دارند.
واحدپور با اشاره به اینکه از ۱۲ استان و مدیریت شعب منطقه غرب استان تهران، شش باجه بانکی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، در این مراسم حضور دارند، گفت: از استان‌های قزوین، اردبیل، ایلام، سمنان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، قم و مدیریت شعب غرب تهران نیز با توجه به تعداد باجه‌های فعال، سه باجه‌ بانکی برتر انتخاب و معرفی شده است.
مدیر امور استان ها و بازاریابی بانک با بیان اینکه در مراسم روز گرامیداشت باجه‌های بانکی۳۲ باجه منتخب برتر از استان‌ها و مدیریت شعب استان تهران در این مراسم حضور دارند، خاطرنشان: سایر منتخبین از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور خواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.