×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه تلاشگران و نیروهای خدوم سازمان تامین اجتماعی به ویژه مرحوم علی اصغر نیک نیا مدیر کل پیشین استان گلستان، از تمامی همکارانی که در این دوره، خالصانه در مراکز درمانی و بیمه ای سازمان ارائه خدمت می کنند، تشکر کرد.
وی با اشاره به رویکردی که در زمینه‌های مختلف در سازمان تامین اجتماعی دنبال می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهمترین این رویکردها ایجاد تعادل بین منابع و مصارف سازمان است که خوشبختانه به آن عمل شده است.
دهدشتی انجام متناسب سازی حقوق بازنشستگان را یکی دیگر از اقدامات مهم تامین اجتماعی اعلام کرد و یادآور شد: این خواسته ۱۳ ساله جامعه بازنشستگان بود .
وی با اشاره به انجام دو طرح بزرگ در سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح های نسخه نویسی الکترونیک و ۳۰۷۰ که در حال اجرا هستند، برای بیمه شدگان بسیار حائز اهمیت هستند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: برای تشویق پزشکان، دندانپزشکان، ماماها و … به نوشتن نسخ الکترونیک، هر پزشکی که وارد سامانه تامین اجتماعی برای نوشتن نسخه الکترونیک شود، از همان لحظه طرف قرارداد این سازمان محسوب خواهد شد و همان شب مبلغی که سهم سازمان تامین اجتماعی است به حسابش واریز می‌شود.
دهدشتی، اصلاح ساختار، چابک سازی، شایسته سالاری، انتخاب مدیران بر اساس توانمندی، کاهش مراجعات حضوری تا سقف ۷۵ درصد مراجعه تا پایان سال و … را نیز از دیگر برنامه‌هایی دانست که تامین اجتماعی دنبال می‌کند و گفت: هم اکنون حدود ۷۰ درصد روسای شعب و معاونین مدیرکل‌ها از بین رتبه‌های برتر آزمون استخدامی البته با توجه به توانمندی و سوابق شغلی انتخاب می‌شوند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی هدف این خدمات را ایجاد رضایتمندی برای جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی و تقویت سرمایه اجتماعی دانست.
حسین زنجانی مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این مراسم، گفت: ۴۳درصد جمعیت استان گلستان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و طی ۹ماهه اول سال جاری، ۱۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات به آنان پرداخت شده است.
وی به تعاملات مثبت با شرکای اجتماعی، تشکل های کارگری و کارفرمایی در راستای کمک به بهبود فرایند تولید و طرح ۳۰۷۰،  به عنوان مهمترین اقدامات تامین اجتماعی استان گلستان اشاره کرد.
وی به بحث توقف صدور دفترچه های درمانی و نسخه الکترونیک اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با قدرت تمام در استان گلستان در حال اجراست.
هادی نودهی مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با یاری و مساعدت تمامی همکاران مجموعه در حوزه بیمه و درمان بتوانیم منویات سازمان تامین اجتماعی و نظام جمهوری اسلامی ایران را به بهترین نحو پیش ببریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.