×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مردم با حضور پای صندوق رای بار دیگر در مقابل دشمن خواهند ایستاد

جعفر مردانی چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای ،آینده‌ خوبی را برای کشور و خودشان رقم خواهند زد و ارتباط ناگسستنی خود را با نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان با فشارها و تحریم‌های اقتصادی به دنیال ضربه‌زدن به نظام هستند و می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام مایوس کنند، در صورتی که مردم با هوشیاری و حضور خود در صحنه انتخابات،  دشمن را  ناکام خواهند گذاشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن سوم خراد سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس نماد شجاعت و ایثارگری غیورمردان ایران اسلامی و منشا تحولات بنیادین در جنگ تحمیلی و زمینە‌ساز پیروزی‌های بزرگ در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

مردانی افزود: با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نسبت به تبیین و بازنمایی فتح خرمشهر و تاثیرات آن در استحکام انقلاب اسلامی و روحیه خودباوری استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به همکاری در برگزاری برنامه‌های مختلف در سالروز سوم خرداد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با سوم خرداد برنامه‌های مختلف در سطح استان و کشور برگزار می‌شود، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از فضای مجازی فضاسازی و تبلیغات محیطی در این زمینه استفاده خواهد شد.

فریبرز نجفی برگزای مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس توسط پیام‌آوران ایثار، پخش برگزیده‌ترین فیلم‌های یک دقیقه‌ای پیام‌آوران ایثار از شبکه شاد و فضای مجازی، دیدار و دیدار با خانواده شهدای سوم خرداد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی گلباران قبور شهدا و فضاسازی و تبلیغات شهری به عنوان برنامه‌های بزرگداشت را از برنامه‌های این روز عنوان کرد.

به گفته وی،سوم خرداد یک حادثه تاریخی و نقطه پیوند مقاومت ملت ایران در جنگ هشت ساله و نقطه عطف تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: سوم خرداد یادآور سند پرافتخاری است که شکوه و عظمت آن برای همیشه در تاریخ ایران به یادگار خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاس‌ت جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.