×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین باشد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، عظیم کلانتری اصل در ” همایش سراسری تحول دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان” شرکت پلیمر آریاساسول با اشاره به اینکه تحول دیجیتال می‌تواند عدالت اجتماعی را بست دهد، اظهار داشت: بدیهی است تحول دیجیتال در جهان معاصر می‌تواند در حکمرانی مطلوب به ما کمک کند و با شفافیت سازمانی، مولفه‌های قدرت اقتصادی-صنعتی را جابجا نماید.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت عملکرد پلتفرم‌ها و مراکز دانش‌بنیان را بستر مناسبی برای حل مسائل نیروی انسانی و بازنشستگی دانست.

وی سه مولفه  تسلط، تحلیل و تصمیم را نیاز استراتژیک هر سازمانی خواند و گفت: در هر سازمان و هر سطحی، برنامه‌ریزی‌ها در ذیل سه مولفه تسلط، تحلیل و تصمیم اتفاق می‌افتد.

کلانتری اصل با اشاره به نقش تسهیل‌گری پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه استقرار تحول دیجیتال در صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای نفوذ و استقرار تحول دیجیتال به صنعت نفت با نقش تسهیل گری این فرایند را پیش خواهد برد.

وی در پایان صحبت های خود، اقدامات انجام شده در مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول را درخشان و قابل تحسین دانست و گفت: مرکز دیجیتال باید به جای استقرار فیزیکی شرکت‌ها، مرکز تبادل و عرضه تقاضای فن‌آوری‌های نوین و داده‌های فناورانه در کشور باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.