×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
مشارکت جامعه محلی قشم موجب رونق گردشگری شده است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از فرینا، حجت‌الله عبدالملکی در بازدید از برج پرنده‌نگری روستای گورزین جزیره قشم اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مناطق آزاد کشور گردشگری است که می‌تواند به بهبود اقتصاد محلی و اشتغال‌زایی کمک چشمگیری داشته باشد.

عبدالملکی افزود: ظرفیت اقامت ۱۰ میلیون نفرشب در مناطق آزاد کشور وجود دارد که در کنار جاذبه‌های گردشگری می‌تواند امکان حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در مناطق آزاد را فراهم کند.

وی ضمن برشمردن ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری قشم، افزود: ذخیره‌گاه زیست‌کره حرا و طبیعت بکر جزیره موجب رونق گردشگری در این منطقه شده است.

مشاور رییس جمهور تأکید کرد: فرهنگ طبیعت دوستی و حفظ محیط‌زیست مردمان جزیره پهناور قشم از دلایل اصلی معرفی این جزیره به‌عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور است و برای جذب سرمایه‌گذار در قشم برنامه‌ریزی‌شده و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

بنابراین گزارش، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در سفری یک‌روزه به جزیره قشم پس از بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی جزیره در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و انرژی‌های تجدیدپذیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که از تاریخ سوم تا پنجم بهمن‌ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.