×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشترکان برق  اطلاعات خود را در صورت تغییر بروزرسانی کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، با توجه به ارسال قبوض برق به شکل الکترونیکی، ضروری است مشترکان تهرانی در صورت تغییر در محل کار یا سکونت، با لغو شماره اشتراک قبلی و ثبت شماره اشتراک محل جدید، اطلاعات مربوط به قبض برق خود را به روز کنند.
د رهمین ارتباط، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور تسهیل فرایند اصلاح اطلاعات فردی، مشترکان تهرانی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مناطق برق و با ارسال پیامک حاوی شناسه قبض برق به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، اطلاعات مربوط به اشتراک مورد استفاده خود را به روز کنند.
به این منظور با اضافه کردن ۲* به انتهای رقم شناسه قبض، ارسال اطلاعات مربوط به اشتراک مورد نظر برای آنان، لغو شده و در صورت اضافه کردن ۱* به انتهای شناسه قبض، اشتراک مزبور به عنوان اشتراک جدید مورد استفاده، ثبت خواهد شد.
همچنین در صورت ارسال پیامک حاوی عدد صفر به همین سرشماره، مشخصات همه اشتراک‌های برق متصل به شماره تلفن ارسال کننده پیامک و در صورت ارسال علامت سوال، شرح توضیحات چگونگی دریافت خدمات، برای شخص، ارسال خواهد شد.
گفتنی است؛ مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱، آخرین صورت حساب برق مصرفی خود را نیز مجدداً دریافت کنند.
بر اساس این اطلاعیه، مشترکان تهرانی که اطلاعات مربوط به اشتراک برق ملک خود را در اختیار ندارند نیز کافی است تا با شناسایی کنتور برق مورد استفاده خود، مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت توزیع برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir بخش (خدمات صورت حساب قبض)، تنظیم شیوه جستجو بر اساس (شماره ساختمانی) و وارد کردن شماره بدنه ثبت شده روی بدنه کنتور ملک خود، قبض برق و همه اطلاعات مربوط به اشتراک ملک خود را مشاهده کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.