×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مصاف نفت آبادان و فولاد خوزستان در شهرآورد جنوب/ استاد و شاگرد به هم رسیدند + جدول

تجارت گردان | مصاف نفت آبادان و فولاد خوزستان در شهرآورد جنوب/ استاد و شاگرد به هم رسیدند + جدول

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز گذشته آغاز شد که در آن تیم های پرسپولیس و سپاهان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و تیم استقلال در مصاف با ماشین سازی تبریز نتیجه را ۲ بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

در ادامه بازی های این هفته چهار دیدار امروز پیگیری می شود که مصاف صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از حساسیت بالایی برخوردار است.

تجارت گردان | مصاف نفت آبادان و فولاد خوزستان در شهرآورد جنوب/ استاد و شاگرد به هم رسیدند + جدول

نساجی مازندران -گل‌گهر سیرجان/ جمعه ساعت: ۱۵ / ورزشگاه وطنی

نساجی مازندران حدود ۱۰ هفته است که نتوانست طعم پیروزی را بچشد. از طرفی تیم گل گهر سیرجان هم تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته است یک پیروزی به دست آورد حالا شاگردان مهاجری قصد دارند تا در این بازی خانگی طلسم پیروز نشدن شان را بشکنند. رضا دهقانی بازیکن تیم نساجی که در اردوی تیم ملی امید بود به این بازی خواهد رسید. در این بازی بهنام برزای مهاجم تیم گل‌گهر که هفته گذشته به دلیل محرومیت غایب بود به این بازی خواهد رسید.

سایپا – ذوب‌آهن /جمعه ساعت ۱۵:۱۵ / ورزشگاه شهر قدس

تیم سایپای تهران حدود ۱۰ هفته است از گلزنی عاجز مانده باید مقابل ذوب آهن صف‌آرایی کند که علی منصور سرمربی سبزپوشان اصفهانی جایگاه متزلزلی روی نیمکت این تیم دارد و هر نتیجه‌ای جز پیروزی می تواند او را به لبه پرتگاه نزدیک کند و از طرفی شاگردان جوان ابراهیم صادقی سعی دارند تا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند و از شرایط بحرانی فعلی خارج شوند.

تجارت گردان | مصاف نفت آبادان و فولاد خوزستان در شهرآورد جنوب/ استاد و شاگرد به هم رسیدند + جدول

شهرخودرو – پیکان / جمعه ساعت: ۱۵:۴۵/ ورزشگاه امام رضا (ع)

تیم شهر خودرو مشهد در هفته ۲۳ لیگ برتر با پیروزی های پشت سر هم خود را به عنوان یک مدعی قهرمانی نشان داده بود چند هفته ای است که نتایج طوفانی اول فصل خود را ندارد اما در این بازی خانگی قصد دارد تا مقابل پیکان به برتری دست پیدا کند از طرفی پیکان برترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته و قصد ندارد تا در این بازی خارج از خانه دست خالی از مشهد به تهران بیاید. روح‌اله باقری بازیکنان تیم شهر خودرو به خواست یحیی گل محمدی در این بازی غایب خواهد بود سروش رفیعی به این بازی خواهد رسید. در آن سوی میدان جز علیرضا نائیجی سایر بازیکنان پیکان به این دیدار حساس خواهند رسید.

صنعت نفت آبادان – فولاد خوزستان/ جمعه ساعت ۱۶:۴۰/ ورزشگاه تختی آبادان

تیم صنعت نفت آبادان که این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند اما در رتبه چهارم جدول رده بندی و بالاتر از سایر تیم‌های مدعی از جمله شهرخودرو و فولاد و همچنین تراکتور جای گرفته است و آقای گل این تیم یعنی عیسی آل‌کثیر چشم امید دارد تا به فولاد خوزستان گل بزند. جعفر سلمانی به‌دلیل حضور نیافتن در تمرین تیم ملی امید از این بازی مقابل خوزستان محروم شده است و شرایط نامشخصی برای این بازی خواهد داشت.

تجارت گردان | مصاف نفت آبادان و فولاد خوزستان در شهرآورد جنوب/ استاد و شاگرد به هم رسیدند + جدول

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.