×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مطهری: گل دوم سپاهان، روحمان را آزار داد/ قوی‌تر از بهانه‌هایمان هستیم

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک مقابل سپاهان شکست خورد تا نه تنها کورس قهرمانی با استقلال را واگذار کند، بلکه حالا سپاهان را در نزدیکی خودش ببیند تا نایب قهرمانی‌اش هم به خطر بیفتد.

حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: از مسئولان و مجموعه شهر سیرجان که این شرایط را فراهم کردند تشکر می‌کنم. اول به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. به نظرم این تیم حتی شایسته قهرمانی بود. واقعا باشگاهی با ساختار مناسب است.

او افزود: ما دو گل ساده خوردیم. در جلسات آنالیزمان به این موارد اشاره کرده بودیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. گل دوم سپاهان روح تیم ما را آزار داد. در مجموع سپاهان در نیمه نخست فوتبال قابل قبولی ارائه داد اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. طبیعی بود که سپاهان بخواهد این سبک بازی کند. ما تعداد پاس زیادی در زمین حریف داشتیم و ارسال‌های خوبی از جناحین داشتیم اما فقط از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: شاید بعضی‌ها بگویند که دنبال بهانه هستیم. من همیشه گفتم که باید قوی‌تر از بهانه‌هایمان باشیم. مسئولیت این شکست با کادر فنی است. منتها تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده، به طور شایسته از آن تقدیر نشد. ما این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. آن طور که باید به ما رسیدگی نشد. ما بعدا جزئی‌تر صحبت می‌کنیم. متاسفانه این اتفاق برای ما رخ نداد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.