×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون استانداری : ۲۶ اِلمان شهدا در شهرهای یزد نصب شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری یزد به ایرنا، محسن صادقیان افزود: فضاسازی شهری، ساماندهی گلزار شهدا ، طراحی و ساخت گنجینه شهیدان در شهرستان ها و نامگذاری تعدادی از میدان شهرها به نام شهدای والامقام نیز صورت گرفت. 

وی مهم ترین اقدام در این مورد را برگزاری ۱۴ جلسه هم اندیشی با شهرداران استان در مورد چگونگی برگزاری برنامه های کنگره ملی شهدا ذکر کرد. 

صادقیان طراحی و ساخت المان « تن و تانک » در محل باغ موزه دفاع مقدس ،طراحی و ساخت گنجینه شهدا در سه شهرستان ، نامگذاری ۷۶ معابر شهری به نام شهدا، نامگذاری ۳۸ میدان شهرهای استان به نام شهیدان و ساماندهی مقبره و گلزار شهدا در ۱۴ شهر را از دیگر اقدامات یاد کرد. 
مسوول کمیته مهندسی یادمان، گنجینه و باغ موزه یادواره چهار هزار شهید یزد، احداث بوستان شهدا با غرس یکهزار و ۶۵۰ اصله نهال به یاد شهدای شهرستان یزد در بلوار دفاع مقدس و غرس چهار هزار اصله نهال به یاد چهار هزار شهید در سایر شهرهای استان را از دیگر اقدامات برشمرد.

اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید با رعایت نکات بهداشتی و حداقل حضور جمعیت در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز استان فردا( سه شنبه ) برگزار می‌شود. 

زمان برگزاری این اجلاسیه که با حضور خانواده‌های معزز شهدا، مسوولان و جمعی از مردم برگزار می شود ،۹ صبح الی ۱۳ فردا (سه‌شنبه) اعلام شد.

 برای بهره‌مندی عموم مردم و علاقه‌مندان از مراسم اجلاسیه کنگره شهدا، این آبین معنوی به طور زنده و مستقیم از شبکه استانی، برخی شبکه‌های ملی و فضای مجازی پخش می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.