×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
منابع بانک در سال گذشته ۷۰هزار میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسن تلیکانی» مشاور عالی مدیرعامل در چهارمین مجمع صف و ستاد بانک با اشاره به اینکه افزایش سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه بسیار مهم بود، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدیرعامل محترم بانک، این موضوع محقق شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رشد منابع، سرآمد است
مشاور عالی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تصریح کرد: بانک ما نیز در حال بزرگ شدن است و باید این اتفاق با سرعت بیشتری رخ دهد؛ هر چند نیاز به مراقبت و مدیریت دارد. بانک‌‌های تجاری بزرگ از ۲۴ تا ۴۲ درصد رشد منابع داشته‌اند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نرخ رشد سرآمد است و بیش از ۸۰ درصد رشد را در سال گذشته تجربه کرده است.
وی خاطرنشان ساخت: بانک ملت به میزان ۰.۸۹ درصد سهم خود از منابع شبکه بانکی را افزایش داده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این شاخص با ۰.۷۱ درصد رتبه سوم را دارد. برخی از بانک‌های بزرگ و قدیمی در این شاخص منفی هستند که نشان می‌دهد بانک‌هایی مثل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سهم آن‌ها را از نقدینگی به دست آورده‌اند.
تلیکانی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۷۰هزار میلیارد تومان به منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه شد، گفت: از نظر قدر مطلق میزان رشد منابع این بانک رتبه ششم را در بین بانک‌های کشور دارد. اکنون پا به پای بانک‌هایی حرکت می‌کنیم که چند برابر ما منابع دارند.
بانک‌های دیگر از طرح «مهریار» الگو گرفته‌اند
وی سخنان خود را این گونه پی گرفت: منابع ارزان قیمت بانک ملت با ۳۳۰هزار میلیارد تومان اول است. بانک ملی احتمالاً ۲۵۰هزار میلیارد تومان، صادرات ۱۶۶هزار میلیارد تومان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶۳هزار میلیارد تومان منابع ارزان‌قیمت در پایان سال ۱۴۰۱ داشته‌اند.
تلیکانی با یادآوری این موضوع که با بزرگ شدن بانک حتماً باید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مناسبی نیز ایجاد شود، گفت: خوشبختانه این موضوع مد نظر مدیرعامل بانک است و در بانک به‌طور جدی پیگری می‌شود. اتحادی که هم‌اکنون در هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وجود دارد، در هیچ بانکی نیست.
مشاور عالی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایان خاطرنشان ساخت: طرح مهریار یک فرصت است تا استان‌ها بتوانند نهادهای مختلف و ادارات کل استانی را در چارچوب این طرح جذب کنند. بسیاری از بانک‌ها در پی اجرای طرح‌هایی مشابه مهریار هستند. در ۶ ماه نخست سال جاری تلاش همه مدیران شعب استان‌ها باید جذب مشتریان سازمانی در چارچوب این طرح باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.