×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مهاجرانی: بازی با الجزایر رفع تکلیف است/ تصمیمات اسکوچیچ قابل هضم نیست

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: بازی با تیم ملی الجزایر برای رفع تکلیف است و هیچ فایده‌ای برای تیم ملی ما ندارد. درست است یکی از تیم‌های خوب قاره آفریقا هستند اما موفقیتی نداشته‌اند. آن‌ها می‌خواهند در این بازی از جوانان‌شان استفاده کننده که این برای ما هیچ مزیتی ندارد. شکل بازی این تیم به ولز، انگلیس و آمریکا شباهتی ندارد و به قولی قدیمی‌ها فقط باید گفت کاچی بهتر از هیچی است.

او ادامه داد: اکنون فدراسیون فوتبال از اعضای فوتبالی برخوردار است و توقع بیشتری داریم. با وجود آقای ماجدی، استیلی و اصولی می‌توانستیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. مربی ما هم که آرزویش این سمت بود به هدفش رسیده و دارد نگاه می‌کند. به راحتی این صندلی را رها نمی‌کند و در این مدت کوتاه تصمیماتی گرفته که غیرقابل هضم است. بازیکنان را امروز محروم می‌کنند و فردا می‌بخشند.

مهاجرانی اضافه کرد: قدرت تصمیم گیری مشخص نیست دست مربی یا فدراسیون است. در آستانه جام جهانی قطر باید انتقاد کنم و بگویم تشکیلات درستی برای تیم ملی نداریم و کاسه چه کنم دستمان گرفتیم. حتی صدای فوتبالیست‌ها هم به طور غیر مستقیم در آمده است. همیشه انتقاد خوب است اما هدایت کننده بودن این انتقاد کمک می‌کند.

او در پایان عنوان کرد: به طور کلی این برنامه ریزی درست نیست. اردوهای کوتاه مدت و مداوم در فیفادی برای تیم ملی لازم است تا بتوانند هماهنگی لازم را پیدا کنند. اردو و بازی دوستانه از نان شب برای تیم ملی واجب تر است اما به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم چه تصمیمی برای آینده فوتبال گرفته می‌شود. من نه بدبین و نه خوش بین هستم. باید درباره واقعیت‌ها صحبت کرد و اکنون این واقعیت‌ها را داریم لمس می‌کنیم. با همه تفاسیر برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.