×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
موفقیت‌های اخیر حاصل تلاش جمعی تیم پست بانک ایران و برنامه محوری است

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری با تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری مردمی و شهدای خدمت و تبریک سوم خرداد، سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام به مردم کشور بزرگ ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش مضاعف بتوانیم همواره راه خدمت را سبز نگه داریم.
 مدیر عامل بانک در ادامه با اشاره به اینکه استان‌های کشور به پنج منطقه تقسیم شده‌اند که هر منطقه معین یک موضوع مشخص در بانک است، تصریح کرد: محوری ترین شاخص عملکردی بانک رشد منابع است که در سال جاری از همان ابتدا رشد این شاخص را شاهد هستیم که ماندگاری آن متفاوت از گذشته قابل رویت است و ترکیب منابع ارزان قیمت بانک به ۷۰ درصد رسیده است.
وی افزود: بخش بین الملل خدمات ارزی کارگروهی را تشکیل داده است که علت ضعف و قوت عملکرد را برای مدیریت شعب استان‌ها بررسی می‌کند و این کارگروه با محوریت امور شعب برای تعهدات نیز باید تشکیل شود که ۱۳ استان را مورد بررسی و کاوش قرار دهد. 
شیری با تاکید بر اینکه بانک باید در بخش‌های مختلف رشد هماهنگ داشته باشد، در غیر اینصورت رشد‌ها پایدار نخواهد بود، گفت: زمانی می توانیم بگوییم نهاد سازی شکل گرفته است که همه اجزا بانک متناسب و هماهنگ جلو بروند. 
بالاترین مقام اجرایی بانک وصول مطالبات را در روزهای پایانی سال بسیار مهم دانست و افزود: باید برای وصول مطالبات از ابتدای سال برنامه‌ریزی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک با اشاره به اینکه در حوزه تجهیز منابع، پست بانک ایران عملکردی شبیه صنعت بانکی داشته است، اظهار کرد: در حوزه سپرده‌ها پست بانک ایران با توجه به عملیات خرده بانکداری، جهش بیشتری نسبت به شبکه بانکی کشور داشته است.
شیری با تاکید بر اینکه ۷۵ درصد تامین مالی کشور در سال جاری باید توسط شبکه بانکی محقق شود، گفت: یک درصد از این مقدار سهم پست بانک ایران است و برای آن باید از اقلام زیر خط ترازنامه مانند اوراق گام، ضمانت‌نامه، ال سی داخلی و… که بخشی از آن در بانک انجام شده است و در برنامه بانک راه اندازی اوراق گام نیز پیش بینی شده است.
وی افزود: پست بانک ایران در برخی بخش ها روند حوزه بانکی را رعایت کرده و در برخی بخش‌ها از شبکه بانکی متفاوت عمل کرده است که باید آن بخش‌ها را اصلاح کنیم.
شیری از تمام مدیریت شعب استان‌ها خواست پرداخت تسهیلات تکلیفی و به ویژه قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری را به جدیت پیگیری کنند و تصریح کرد: استان‌هایی که در این بخش‌ها از سهیمه ابلاغی عقب‌تر هستند باید با جدیت بیشتری این تسهیلات را پرداخت کنند.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم نگران نباشند و خدمات پیوسته به آنان ارائه می‌شود، گفت: نظام بانکی سرآمد همه دستگاه‌های اجرایی است و مصمم‌تر از گذشته به ارائه خدمات می‌پردازیم.
وی با انتقاد از عدم نقدینگی در دستگاه‌ی خودپرداز از مدیران شعب استان‌ها و مناطق تهران خواست، تامین نقدینگی این دستگا‌ها را جدی بگیرند.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.