×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
می‌خواستم بهترین پاسور لیگ شوم/ اسکوچیچ نگاه بازیکنان به شهرستانی‌ها را عوض کرد

محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان که این فصل با ۱۰ پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ برتر نام گرفت، در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکردش در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: من نسبت به سال‌های گذشته از خودم راضی هستم اما این تمام پتانسیل من نیست و می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم. خیلی دوست داشتم که امسال بهترین پاسور لیگ بشوم، با این حال خوشحالم که سعید صادقی این عنوان را کسب کرد. او امسال خیلی عالی عمل کرد و برای او و مهدی حسینی خوشحالم که توانستند به تیم‌ملی دعوت شوند.

او درباره دعوت شدن مهدی حسینی، بازیکن مس رفسنجان به تیم‌ملی و تاثیر آن بر روی دیدگاه بازیکنان دیگر برای حضور در تیم‌های شهرستانی گفت: قطعا این اتفاق خوبی بود که رخ داد. اتفاقی که باعث می‌شود برای سال بعد نگاه بازیکنان به تیم‌های شهرستانی تغییر کند چرا که حالا می‌دانند در این تیم‌ها هم دیده می‌شوند و می‌توانند به تیم‌ملی برسند. در نتیجه شهرستان‌ها هم تیم‌های قدرتمندی در لیگ برتر خواهند داشت. ما امسال بازیکنان باکیفیت و مستعدی داشتیم که می‌توانستند در تیم‌ملی حضور داشته باشند و حالا خوشحالیم که مهدی حسینی به تیم‌ملی رسیده است.

کاپیتان مس رفسنجان درباره فراز و نشیب‌های مس در لیگ بیست و یکم به خصوص ۶ بازی نبردن این تیم در نیم فصل دوم که حتی محمد ربیعی را تا آستانه برکناری پیش برد، توضیح داد: این تیم سال دومش را در لیگ برتر تجربه کرد. به نظرم برای تیمی که سال دومش است، رتبه ششم عالی باشد. ما به قدری درخشان عمل کردیم که توقعات از ما بالا رفت و تصور این بود که مس باید در رتبه‌های بالای جدول باشد. به همین دلیل اگر در برهه‌ای نتیجه نمی‌گرفتیم، توجهات به ما جلب می‌شد.

آذرباد ادامه داد: مس تا روز آخر خوب بازی کرد و شاید همین، دلیلی بود که در بعضی بازی‌ها نتیجه نگرفتیم چرا که تهاجمی بازی می‌کردیم و روی ضد حملات گل می‌خوردیم. مس پتانسیل رقم زدن اتفاقات بهتری را داشت چرا که اعضای تیم و مدیران باشگاه و همه کسانی که در راس کار هستند تلاش می‌کنند که مس حرفه‌ای شود. همه کسانی که می‌خواهند به مس بیایند باید بدانند که این تیم حرفه‌ای است و به دنبال کسب جایگاه در لیگ برتر است.

او در پایان درباره آینده همکاری‌اش با مس رفسنجان بیان کرد: من برای فصل آینده با مس رفسنجان قرارداد دارم. پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر وجود دارد اما اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، باشگاه در جریان قرار خواهد گرفت و آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.