×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین نشست مدیران و روسای مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گروه، در این نشست گفت: کاهش شکایات و افزایش رضایت مشتریان به عنوان هدف سازمانی تعیین شده باید به صورت ویژه مورد توجه مرکز امور مشتریان گروه سایپا قرار گیرد و این رویکرد، مهم ترین عامل موثر در کاهش و یا افزایش جایگاه برند سایپا در جامعه است.

او افزود: پیگیری و ریشه یابی شکایات و تعریف اقدامات اصلاحی و ارایه گزارش های منظم و دوره ای به تفکیک حوزه های مربوط به مشتریان از مواردی است که باید توسط مرکز امور مشتریان سایپا پیگیری و دنبال شود.

در ابتدای این نشست، محسن مقدم سرپرست مرکز امور مشتریان گروه مهم ترین اقدامات این مرکز را سرلوحه قراردادن منشور ابلاغی مدیرعامل گروه در امر ارتباط با مشتریان، تغییر سیاست های مرکز امور مشتریان با توجه به رویکرد و اولویت جلب رضایت مشتریان به جای جلب رضایت سازمان و توجه جدی به نتایج حاصله از فالوآپ تمامی مشتریان و همچنین فرآیند PDS در تحویل خودرو برشمرد.

او تصریح کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی کیفیت، فروش، خدمات پس از فروش و مالی با حضور همکاران مرکز امور مشتریان و حوزه های مرتبط، لزوم ریشه یابی شکایات و معضلات منجر به نارضایتی خصوصا در مواردی که فراوانی آن ها بیشتر از استاندارد معمول است، از دیگر فعالیت های این مرکز به شمار می رود.

مقدم افزود: ارتقاء سطح همکاری ها با دفتر مرکزی حقوقی گروه در راستای پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات واصله از سازمان های نظارتی و اجرای داشبورد آنلاین امور مشتریان در راستای کنترل و نظارت دقیق تر مدیران ارشد و خصوصا مدیرعامل گروه از محورهای اصلی فعالیت مرکز امور مشتریان سایپا بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.